Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور شامگاه شنبه(31اردیبهشت‌ماه) در برنامه صف اول شبکه خبر سیما اظهار داشت: این دولت مردمی است و کار را از ارتباط با مردم آغاز کرده است و دولت خادم ملت است.

وی افزود: این دولت تنها دولتی است که در بازه زمانی کوتاه سند تحول دولت را منتشر کرده است تا صاحبنظران آن را نقد و تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضوی ادامه داد: یکی از برنامه های کوتاه مدت دولت بحث سلامت مردم بود و در ابتدای امر دولت، ویروس کرونا در جغرافیای ایران تاخت و تاز می‌کرد و تعداد قابل توجهی از عزیزان بخش سلامت دچار بیماری شدند و به شهادت رسیدند و در ایران اسلامی عدد تلفات به بالای 750 نفر در روز رسید ولی دولت با اقدامات شجاعانه موانع واردات و تولید واکسن را برداشت و ایران امروز در زمره معتبرترین کشورهای تولید واکسن قرار دارد و الان تعداد تلفات تک رقمی شده و رو به کاهش است.

وی به بحث آزادسازی سواحل اشاره کرده و گفت: دولت در بازه زمانی کوتاه سواحلی که در اختیار نهادهای دولتی بودند را در سراسر کشور آزادسازی کرد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: صولت مرتضوی رئیس جمهور سفرهای استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو