Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@20:11:40 GMT

واکنش خاص مهدوی‌کیا به شایعه سرمربیگری در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۵۵۶۸

واکنش خاص مهدوی‌کیا به شایعه سرمربیگری در پرسپولیس

فرارو: در شرایطی که هنوز رقابت‌های این فصل لیگ برتر به پایان نرسیده، شرایط برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم دشوار شده است. آن‌ها قهرمانی را به استقلال، رقیب دیرینه، واگذار کرده و حالا برای کسب عنوان دومی، رقابت سختی با سپاهان دارند.

به گزارش فرارو، از زمانی که مشخص شده پرسپولیس شانسی برای قهرمانی ندارد، شایعه تغییر در کادر فنی این باشگاه به گوش رسیده و هر روز تقریبا، یکی گزینه جانشینی گل‌محمدی در این باشگاه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تازه‌ترین مثالش، مهدی مهدوی‌کیا است. سرمربی تیم امید ایران که این روز‌ها مهیای دو بازی دوستانه با تیم عراق شده در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به شایعه حضورش در پرسپولیس به عنوان سرمربی واکنش خاصی داشت. او گفت: «من تعجب می‌کنم. گاهی وقت‌ها بحث‌هایی مطرح می‌شود، ولی باتوجه به خصوصیت اخلاقی و اینکه به تیم ملی امید تعهد دارم با تمام توام با این تیم کار می‌کنم. در ماه‌های گذشته کم و کاستی‌های زیادی بوده، ولی اعتقاد ویژه‌ای به این جوان‌ها دارم و دوست دارم که این تیم موفقیت به دست بیاورم. آدمی هم نیستم که نصفه کاری تیمی را رها کنم. به این تیم خیلی امیدوارم. از روزی که کار را شروع کردم هدفم این بود که کار بزرگی انجام دهیم. امیدواریم که شرایط بهتر شود، ولی خب در صبحت‌های قبلی هم اشاره کردم، با دست پر برمی گردیم. با وجود اینکه تیم جوانی داریم، از نظر بازی تدارکاتی و امکاناتی خیلی از رقبا عقب هستیم، ولی بازهم تکرار می‌کنم که این جوان‌ها استحقاقش را دارند که کار‌های بزرگ هستند. ما هم کنار آن‌ها هستیم و با تمام توان کار می‌کنیم.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش

سرخپوشان ایران تمرین امروز را در سالن بدنسازی و زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.   ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کارهای تاکتیکی شامل؛پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، شوتزنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.   ۶ ملی‌پوش و سرمربی همچنان غایبان تمرین بودند.امروز همچون روز گذشته، تعدادی از تماشاگران و هواداران پرسپولیس در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافتند و تمرین تیم را از نزدیک به نظاره نشستند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پرسپولیس امروز هم سرمربی ندارد
  • اوسمار به تمرین امروز هم نمی‌رسد
  • فیلم/ واکنش وزیر آموزش و پرورش به لو رفتن سوالات امتحانات نهایی
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان
  • پاسخ تند سرمربی شگفتی‌ساز به یک شایعه