Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت گفت: تحقق پروژه‌های مخابراتی در کمترین زمان از استراتژی‌های منطقه برای اجرا و عملیاتی نمودن فعالیت‌های فنی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: ظرفیت سازی دو هزار و ١٦ پورت مخابراتی در دو ماهه اول سال جاری با توجه به تعدادِ روز‌های تعطیل قابل تأمل و چشمگیر است.

او ضمن تشریحِ روند و اجرای این پروژه‌ها گفت: توسعه و ظرفیت سازی پورت‌های جدید اینترنت پرسرعتِ ADSL, VDSL و تلفن ثابت به منظور واگذاری و ارائه سرویس‌های مذکور به متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان همواره از جمله اهداف مخابرات منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت می گوید: از تعداد دوهزار و ١٦ پورت فوق٤٨٠پورت برای سرویس ADSL،٥١٢برای سرویس VDSL و هزار ٢٤پورت نیز در حوزه تلفن ثابت ظرفیت سازی شده است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه کردستان بیش از ١٢ میلیارد و ٣٢ میلیون ریال برای این پروژه که در قالب ٢٦ نقطه طرح در سطح استان به اجرا در آمده، سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

او می گوید: مخابرات منطقه بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی شرکت مخابرات ایران در توسعه و واگذاری پورت‌های اینترنت مخابرات موفق عمل کرده است که کسب جایگاه نخست در تحقق این شاخص مؤید این مهم است.

حکمت گفت:صرف و هزینه اعتبارات اختصاص یافته و استفاده حداکثری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود به صورت منطقی با تدوین برنامه ریزی‌های کارشناسی شده و تلاش و همت همکاران منطقه در خصوص اجرایی نمودن آن‌ها نقش تأثیرگذاری در رسیدن به اهداف شاخص‌های تعیین شده دارند که مورد توجه این منطقه قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات کردستان ظرفیت سازی پورت های مخابراتی مخابرات منطقه ظرفیت سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در مخابرات طزرجان

دریافت 3 MB کد خبر 6087662

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • سیل در مخابرات طزرجان
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی