Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@00:55:10 GMT

مسعود اطیابی: ستاره سازی سخت شده است

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۵۸۶۵

مسعود اطیابی: ستاره سازی سخت شده است

مسعود اطیابی یکی از کارگردانان تهیه کنندگان با سابقه و قدیمی سینما و تلویزیون ایران درخصوص تاثیر چهره ها در فروش آثار سینمایی و ستاره سازی در سینما با خبرنگار فرهنگی برنا گفت و گویی کرده است که در ذیل می خوانید.

مسعود اطیابی تهیه کننده وکارگردان سینما وتلویزیون که در کارنامه اش آثاری چون  "تگزاس"، "دینامیت"، "انفرادی" و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را دارد درخصوص تاثیر حضور چهره های مطرح و ستاره در فروش آثار سینمایی به خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط اقتصادی مردم سخت گیرانه تر فیلم ها را برای دیدن انتخاب می کنند و در ابتدا سعی می کنند بازتاب اولیه را از دیگر افرادی که فیلم ها را دیده اند بگیرند و بعد انتخاب کنند که مخاطب کدام فیلم باشند. یکی از شاخصه ها برای فروش وگیشه انتخاب بازیگران چهره است تا صاحب اثر را از فروش کمی مطمئن تر کند اما این کافی نیست و نهایتا در افتتاحیه و هفته های اول است که مخاطب را برای افراد چهره ای که در کار حضور دارند به سالن ها می کشاند اما بعد از آن اثر و میزان ارتباطش با مخاطب است که می تواند تعیین کننده تداوم فروش خوب باشد. اما به هر حال بازیگران بر روی کیفیت یک اثر تاثیر گذار هستند به خصوص بازیگران با تجربه و حرفه ای و برای شروع یک اکران خوب هم قطعا چهره های بازیگری تاثیر بسزایی دارد.  

کارگردان فیلم "دینامیت" درباره ی فاصله گرفتن از ستاره سازی در سینما اظهار داشت:ستاره سازی درحال حاضر کمی سخت شده است و نیاز به تولید انبوه آثار دارد تا افراد خودی نشان دهند و از بین آن ها ستاره ها نمایان شود و در نهایت تبدیل به چهره های مطرح شود اما آنقدر ها هم فاصله نگرفتیم ولی دستمان باز هم نیست و درواقع انتخاب بازیگر بسیار سخت شده است و تعداد محدودی از بازیگران هستند که می شود برایشان برنامه ریزی کرد. 

این تهیه کننده درباره‌ی عوامل تبدیل کردن بازیگر به یک ستاره بیان کرد: از نظر من انتخاب فیلمنامه خیلی مهم است اینکه نقشی را انتخاب کنند که متناسب با او و توانایی هایش باشد، معمولا اولین نقش ها به خود بازیگر نزدیک است و در فیلم های بعدی می تواند نقش های متفاوت بازی کند و توانایی هایش را نشان دهد و حتی آن ها را ارتقا دهد، بنابراین بازیگر اگر بتوانند قدم های متفاوتی بردارد تبدیل به یک ستاره خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران سینما و تلویزیون شرایط اقتصادی فرهنگ و هنر برنا کارگردانی مسعود اطیابی ستاره سازی فروش آثار سینمایی ستاره سازی چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۵۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ در جریان دیدار بارسلونا برابر رئال مادرید در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و به دلیل مصدومیت مجبور شد میدان را ترک کند و تا پایان رقابت‌های این فصل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال فروش این ستاره هلندی بود اما او تمایلی به ترک این باشگاه نداشت و به همین دلیل پیشنهاد جدی منچستریونایتد را که با بارسلونا به توافق رسیده بود رد کرد و به حضورش در تیم ژاوی ادامه داد و توانست اعتماد این مربی را جلب کند.

با این حال به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه بار دیگر به فکر فروش این بازیکن هستند و به زودی پیشنهاد جذابی را هم از بایرن مونیخ دریافت خواهند کرد. مدیران بایرن علاقه زیادی به این بازیکن دارند و امیدوار هستم که بتوانند با او و نمایندگان بارسا برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو به توافق برسد.

مدیران بارسا در نظر دارند که مبلغی بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون یورو برای فروش دی یونگ دریافت کنند اما مشکل اصلی در مبلغ دستمزد او است که ممکن است انتقالش به بایرن را با مشکلاتی مواجه و روند توافق دو طرف را کمی پیچیده کند.

دیگر خبرها

  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • گفت‌وگو با چهره ماندگار معماری ایران به بهانه روز معماری/ حیاط‌های خالی از حیات
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم
  • انتخاب چهره‌های برتر و شاخص سال۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی در فارس
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی استان فارس