Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@16:00:29 GMT

گرد و خاک مدارس و ادارات زابل را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۴۰۸

گرد و خاک مدارس و ادارات زابل را تعطیل کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان ویژه زابل گفت: با توجه به افزایش نفوذ توده گرد و غبار و غلظت ذرات معلق در هوا، فعالیت تمامی ادارات، مدارس، نهادهای این شهرستان امروز /یکشنبه/ تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین سنجرانی اظهارداشت: فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از اواخر وقت روز شنبه تا صبح دوشنبه وزش باد شدید تا خیلی شدید سبب ایجاد توفان گردوخاک در زابل، زهک، نیمروز، هامون و هیرمند است.

حیدری با بیان اینکه طوفان در این مناطق سبب کاهش دید و کیفیت هوا می شود، افزود: دمای هوا دراین مناطق 4 تا 6 درجه خنک تر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز :

علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • کدام مدارس فردا چهارشنبه تعطیل شدند؟
  • بارندگی مدارس زاهدان را تعطیل کرد
  • تعطیلی مدارس ۴ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • تعطیلی برای همه مدارس سیستان وبلوچستان،نخواهیم داشت
  • مدارس برخی شهرهای سیستان و بلوچستان تعطیل شد
  • مدارس برخی شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد