Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-قرارداد اختیار معامله زعفران با سررسید شهریور ماه 1401 از امروز یکشنبه اول خرداد راه اندازی می‌شود و براساس اطلاعیه جدید بورس کالا تاریخ سررسید این قرارداد تغییر و به 5 شهریور منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از کالاخبر، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران از راه اندازی قرارداد اختیار معامله زعفران نگین با سررسید شهریور ماه 1401 از امروز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اطلاعیه قبلی بورس کالا، تاریخ سررسید قرارداد‌های اختیار خرید و فروش زعفران نگین سررسید شهریور سال جاری 21 شهریور اعلام شده بود، اما در اصلاحیه این اطلاعیه تاریخ سررسید به 5 شهریور موکول شده است.
قرارداد‌های اختیار معامله بدون حد نوسان قیمتی، با دوره گشایش به مدت 30 دقیقه در ابتدای جلسه معاملاتی آغاز و با دوره عادی معاملاتی ادامه می‌یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معامله زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز دوشنبه (۲۷ فروردین) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فارس و فولاد سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند ذوب، فاذر  و شستا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۲ هزار و ۴۵۸ واحدی روی پله ۷۲۶ هزار  واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز فلزات اساسی بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۰۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین خودرو و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

یشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس
افران، فیروزا  و یاقوت  بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب، شستا  و فاذر بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۵۳۴، اراد ۱۵۴۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها اراد ۱۲۷۴،   نیلی ۲ و اراد ۱۵۳۴  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • حرف‌های رئیس الامارات درباره اینیستا: یوسف ترکاندی!
  • پروین: هرکس دلش با پرسپولیس نیست خداحافظ!
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
  • افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس