Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مراد محمودی با اعلام این خبر در این آیین کلنگ زنی گفت: با حمایت های نماینده محترم مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی ۵۰ درصد اعتبار این پروژه تامین شده که امیدواریم با حمایت و همراهی مسئولین مابق آن نیز تامین گردد.

به گفته وی:ظرفیت مخزن ذخیره آب آشامیدنی روستای سرچاه را ۵۰۰ متر مکعب اعلام کرد و اظهار امیدواری نمود انشالله شرکت آب و فاضلاب بتواند هر چه سریعتر این مهم را با همراهی مردم به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردل هم در این مراسم ضمن تشکر از کلیه عوامل دخیل در انجام این پروژه اعم از مسئولین و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب افزود: جهت ساخت این مخزن ذخیره آب دو میلیارد تومان اعتبار لازم است که یک میلیارد تومان تامین شده و انشالله یک میلیارد دیگر آن نیز از اعتبارات سال جاری تامین می گردد.

قابل ذکر است در این مراسم که در حضور مردم شریف روستای سرچاه و در محل احداث مخزن انجام شد علاوه بر مسئولین استانی و شهرستانی، امام جماعت، اعضای شورای اسلامی، دهیار روستای سرچاه و تعدادی از مسئولین محلی نیز حضور داشتند

یاد آوری می گردد با احداث این پروژه جمعیت ۲۰۰۰ نفری روستای سرچاه با ۵۱۷ مشترک از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و پایداربهره مند خواهند شد.

46


کد خبر 1633523

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت نیرو روستا خانوار روستایی روستای سرچاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی گفت: بااتمام عملیات حفر یک حلقه چاه عمیق، آب شرب مورد نیاز روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر تامین شد.

محمداشرفی با بیان اینکه ظرفیت آبدهی این چاه ۱۰ لیتر در ثانیه است، اظهار داشت: برای اجرا و اتمام این پروژه ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی گفت: با تکمیل این پروژه و اجرای ۵۰۰ متر خط انتقال، آب شرب مورد نیاز ۱۱۵ خانوار روستایی با ۴۳۷ نفر جمعیت تامین خواهد شد

دیگر خبرها

  • تامین آب شرب روستا‌های کیله و بالابان شهرستان پیرانشهر
  • رفع نشتی مخزن هوائی روستای گلمرز شهرستان ارومیه
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • برگزاری جلسه تحویل خط انتقال آب روستای آغبلاغ ولدیان شهرستان خوی
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل