Web Analytics Made Easy - Statcounter

رساله دانش آموخته دکتری دانشگاه صنعتی اصفهان با عنوان «تدوین چارچوب منابع آب در حوضه آبریز زاینده رود با تأکید بر جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست محلی» در کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رساله دکتری سجاد انتشاری، دانش آموخته دکتری مهندسی آب از دانشگاه صنعتی اصفهان در یازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رسانه با عنوان «تدوین چارچوب منابع آب در حوضه آبریز زاینده رود با تأکید بر جنبه‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست محلی» نگاشته شده است.

انتشاری دانشجوی ممتاز علمی و فعال جهادی دانشگاه صنعتی اصفهان، با بیش از ۱۰ مقاله ISI، علمی - پژوهشی، سابقه ۷ سال پژوهش‌های کاربردی را در کارنامه علمی خود دارد. وی در حال حاضر مشاور معاون عمرانی استاندار اصفهان و دبیر علمی پروژه احیای زاینده رود در اصفهان است.

گفتنی است، در کنفرانس اخیر مرکز الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، از میان کلیه رساله‌های دکتری نوشته شده بعد از سال ۱۳۹۷، تعداد ۴۰۰ عنوان رساله انتخاب و داوری شدند که از میان این ۴۰۰ رساله ۷ رساله با نمره عالی به‌عنوان برتر دست یافتند و ۹ رساله نیز شایسته قدردانی در نظر گرفته شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت رساله برتر دانشگاه صنعتی اصفهان مدیریت آب دانشگاه صنعتی اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشم شرقی، موسس دکتری شیمی دانشگاه شیراز درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

پروفسور هاشم شرقی پس از سال‌ها تلاش علمی و کسب جایگاه‌های ملی و بین المللی در رشته شیمی به دلیل بیماری و کهولت سن در ۷۵ سالگی درگذشت.

این استاد برجسته، عناوینی، چون دانشمند برتر جهان اسلام، شیمی‌دان برجسته کشوری، استاد نمونه کشوری، چهره ماندگار استان فارس و برگزیده جایزه نخبگی علامه طباطبایی و عنوان پژوهشگر و استاد نمونه دانشگاه شیراز را در کارنامه کاری خود دارد.

نام پروفسور هاشم شرقی از سال ۲۰۰۲ در فهرست دانشمندان جهان در نمایه مؤسسه اطلاعات علمی (ISI) قرار گرفت و عضو انجمن علمی نیویورک، انجمن علمی شیمی آمریکا و انجمن علمی شیمی و مهندسی شیمی ایران است.

این شیمیدان برجسته کشوری سال‌های پایانی عمر در بستر بیماری بود و محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم و از شاگردان این استاد پیشکسوت، در سفر ۲ سال گذشته خود به شیراز با حضور در منزل پروفسور شرقی از او عیادت کرد.

روابط عمومی دانشگاه شیراز در پیامی با بیان اینکه هجرت این دانشمند فرزانه و شخصیت علمی، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه علمی کشور است، بیان کرد: شادروان پروفسور شرقی، عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و تعلم فرزندان این مرزوبوم کرد و عاملی بسیار مؤثر در رشد و تعالی جامعه علمی کشور، به‌ویژه دانشگاه شیراز بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین کنفرانس ملی مهارت ایران در دانشگاه فنی و حرفه ای
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • تمدید مهلت ارسال آثار به همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده
  • تقدیر دانشگاه خواجه نصیر از حمله غیورمردان سپاه به رژیم صهیونیستی
  • کینه مهندسی‌ شده علیه زنان ایرانی
  • کینه مهندسی‌شده علیه زنان ایرانی
  • اصفهان الگوی مناسب برای انتقال دانش پزشکی به کشور‌های منطقه
  • اصفهان الگوی مناسب برای انتقال دانش پزشکی به کشورهای منطقه
  • هاشم شرقی، موسس دکتری شیمی دانشگاه شیراز درگذشت
  • همایش علمی پایداری و کارآمدی خانواده مبتنی بر الگوی اسلامی-ایرانی تمدید شد