Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:12:23 GMT

تبدیل سالن‌های ورزشی شهرداری به ابراز درآمدزایی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۶۷۳۴

تبدیل سالن‌های ورزشی شهرداری به ابراز درآمدزایی

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی، در تذکر پیش از دستور شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران گفت: هفته گذشته در راستای کمک به معیشت کارکنان اقدامات خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: شهردار تهران قدم بزرگی برداشت و اینکه مقرر شد حقوق کارکنان ۴۰ درصد افزایش داشته باشد مناسب بود.

عضو شورای شهر تهران گفت: امکانات ورزشی مناسبی برای شهر تهران ایجاد شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از سالن‌ها تعطیل بودند اما اکنون سالن‌ها به مزایده گذاشته می‌شوند و سانس زمین‌ها نسبت به سال گذشته با افزایش چند برابری مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانی تصریح کرد: از یک سو از ورزش حمایت می‌کنیم اما از سویی دیگر هزینه ورزش را افزایش داده ایم و ورزش نباید ابزاری برای درآمدزایی باشد.

وی با اشاره به بازآموزی معتادان گفت: متأسفانه این دسته از افراد نمی‌توانند از محیط‌های عمومی برای برگزاری جلسات خود بهره مند شوند و خواهش من این است که این چالش برطرف شود.

کد خبر 5495989 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر شهرداری تهران قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده شورای شهر تهران آلودگی هوا قوه قضاییه صندوق بازنشستگی کشوری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سربازی میراث فرهنگی عزت الله ضرغامی علیرضا زاکانی قاچاق کمیته امداد امام خمینی پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن دهیار روستای بن‌انبانی بر اثر سقوط از بالای سالن ورزشی / جزییات

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا، مسابقات جام رمضان شامگاه دوشنبه طبق رویه هر سال در بخش سندرک در حال برگزاری است.

در بازی امشب، توپ با شوت یکی از بازیکن‌های فوتسال به سقف سالن گیر می‌کند و علی رضایی دهیار ۳۵ ساله روستای بن انبانی برای رها سازی توپ از طریق دیوار آجری و با کمک ستون های فلزی خود را به سقف سالن می‌رساند اما بر اثر بهم خوردن تعادل، از ارتفاع ۱۲ متری سقوط می‌کند و در دم جان می دهد.

طبق گفته شاهدان و ورزشکاران، رضایی دهیار روستای بن انبانی قبلا هم برای رهاسازی توپ به این ارتفاع رفته بود و به دلیل نبود نردبان استاندارد و ایمن اجازه نمی‌داد کسی از این سقف بالا برود و این اتفاق برای آخرین بار منجر به فوت وی شد.

پیگیری خبرنگار ما برای دریافت جزئیات بیشتر از مسوولان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای
  • جان باختن دهیار روستای بن‌انبانی بر اثر سقوط از بالای سالن ورزشی / جزییات