Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی درون اردوی تیم ملی پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه  با حضور اعضای کمیته فنی و  کادر فنی تیم  و با قضاوت داوران رسمی در محل خانه تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس و پس از بررسی نتایج این رقابت‌ها در نهایت مبینا نعمت زاده (وزن 49- کیلوگرم)، ناهید کیانی (وزن 53- کیلوگرم)، زهرا شیدایی ( وزن 57- کیلوگرم)، نسترن ولی زاده (62- کیلوگرم)، زهرا پور اسماعیل ( 73- کیلوگرم ) و اکرم خدابنده (وزن 73+ کیلوگرم) به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد.

به دلیل آسیب دیدگی تکواندوکاران اوزان چهارم و پنجم (شیدایی و ولی‌زاده)، کادر فنی تیم ملی غزل سلطانی و نرگس میرنورالهی را انتخاب کرده‌اند که تا پایان هفته کمیته پزشکی فدراسیون در خصوص میزان آسیب دیدگی و شرایط حضور این تکواندوکاران در ترکیب تیم ملی تصمیم گیری خواهند کرد.

مینو مداح به عنوان سرمربی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی هدایت تیم ملی بانوان را در مسابقات قهرمانی آسیا برعهده دارند‌.

بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا چهارم تا هفتم تیرماه به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.

ساعی: عدم دعوت از تکواندوکاران المپیکی به تیم ملی فنی بود

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو تکواندو قهرمانی آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا