Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزت‌الله ضربی روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه با مساعدت مالی داوطلبان و خیرین دوباره آغاز شده و خیرین و داوطلبان تاکنون ۷۱۰ میلیون ریال به این پروژه کمک نقدی کرده‌اند.

وی با اشاره به مصالح اهدایی توسط خیرین به این پروژه ادامه داد: ۱۶۵ متر مربع پازل به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال، ۲ کامیون ماسه شسته به ارزش ۲۵ میلیون ریال ، چهار کامیون سنگ به ارزش ۴۰ میلیون ریال و ۱۱۰ کیسه سیمان به ارزش ۶۵ میلیون ریال از جمله مصالح اهدایی خیرین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل خاکبرداری به ارزش ۵۰ میلیون ریال و ۳۰ میلیون ریال هم هزینه حمل پازل از دیگر اقدامات خیرین در این پروژه است.

سرعین معروف به شهر چشمه‌های بهشتی در ۲۷ کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها سرعین اردبیل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرعین اردبیل سازمان امداد و نجات هلال احمر سرعین اردبیل سازمان امداد و نجات هلال احمر جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر  مبنی بر گم شدن فردی در کوهستان های آخ تنگ خسروشیرین، تیم پایگاه کلوان با آمبولانس به منطقه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: نجاتگران با تلاش چهار ساعته ، پس از دریافت اطلاعات از همراهان فرد و ۲ ساعت کوهپیمایی،  فرد گمشده  راکه مردی ۵۲ ساله بود،  پیدا و وی را به کوهپایه کوه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • فعالیت دائمی ۲ پایگاه هلال احمر مازندران
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۶ میلیارد ریال در مازندران
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • آماده باش هلال‌‎‌احمر در ۵ استان به دلیل بارش باران
  • معاونت داوطلبان هلال احمر اردبیل رتبه دوم را کسب کرد
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر