Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@13:44:35 GMT

دستگیری عامل هتک حیثیت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۱۶۷

دستگیری عامل هتک حیثیت

سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شخصی به هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی ضمن مراجعه به این پلیس، اظهار کرد که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی او نموده که این امر باعث هتک حیثیث و هتک حرمت او شده است؛ موضوع بصورت وی‍ژه در دستور کار این پلیس قرار گرفته و تحقیقات لازم و مستندات اخذ و تجزیه و تحلیل‌های لازم توسط کارشناسان این پلیس به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا خوزستان می گوید: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در نهایت گرداننده پیج مورد شکایت را شناسایی وبا هماهنگی‌های قضایی، طی یک عملیات منسجم و دقیق متهم در مخفیگاه خود دستگیر و به این پلیس دلالت که در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بوده ولیکن با روبرو شدن با ادله موجود و بازجویی‌های فنی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و از کرده خود نادم و پشیمان بوده است.

به گفته او متهم در تشریح شگرد ‏مجرمانه خود اظهار داشت: با استفاده از خط برادر خود اقدام به ساختن پیج جعلی نموده و از طریق آن اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های شاکیه در فضای مجازی نموده و این موضوع را مکررا تکرار نموده است.

سرهنگ حسینی گفت: متهم از اقوام و آشنایان شاکیه بوده است و با انگیزه انتقام شخصی از شاکیه اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی نموده است لذا شهروندان مراقب باشند که تلفن همراه و حافظه‌های جانبی محل ذخیره فایل‌های شخصی نیست و به هیچ عنوان سیستم‌های شخصی خود را در اختیار اقوام و آشنایان خود قرار ندهید.

پلیس فتا  به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است و درصورتی ‏که کاربران با موارد ‏مجرمانه و یا مشکوک مواجهه شدند می‌توانند مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به ‏آدرس ‏www.cyberpolice.ir ‎‏ بخش فوریت‌های سایبری پلیس فتا گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی به شهادت رسیدن ستواندوم حمید سلطانی نژاد، جمعی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هیرمند، عامل شهادت این شهید بزرگوار، به هلاکت رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار جلیلیان، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: لحظاتی قبل، ماموران، با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه عامل این جنایت را شناسایی و با هماهنگی لازم به محل اعزام شدند که قاتل، با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت آنان نمود که در اقدام متقابل پلیس، به هلاکت رسید.

 فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: ضمن دستگیری دو همدست وی، از مخفیگاه شان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و سه دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • پرهیز از سفر‌های غیرضروری به مناطق ییلاقی
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • عامل شهادت ‌شهید حمید سلطانی‌نژاد به هلاکت رسید
  • هلاکت عامل شهادت ستواندوم شهید حمید سلطانی‌نژاد
  • دستگیری عامل انتشار خبر کذب در فضای مجازی در شهرستان علی آبادکتول
  • دستگیری عامل درگیری در پمپ بنزین تولم‌شهر
  • دستگیری زورگیران اتوبان صدر؛ چه کسی شلیک کرد؟
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر