Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@21:04:24 GMT

«جهاد تبیین» را باید به منصه ظهور برسانیم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۱۹۱

«جهاد تبیین» را باید به منصه ظهور برسانیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بر همه ما واجب است تمام تلاش خود را به کار بندیم و جهاد تبیین را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش قدس آنلاین، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره بهداشت، امداد و درمان این نیرو که با حضور سردار حسن عراقی‌زاده، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان و مسئولان برگزار شد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین اظهار داشت: بر همه ما واجب است تا نسبت به انجام این فریضه تمام تلاش خود را به کار بندیم و در عرصه‌های مختلفی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رشد و پیشرفت داشته و اقتدار آفرینی کرده است، جهاد تبیین را به منصه ظهور برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه طرح‌های لبیک، باید اصول فرماندهی این نیرو را به منصه ظهور برسانند، عنوان کرد: باید در هر عرصه‌ای، به تبیین جایگاه ولایت فقیه در جامعه بپردازیم. امیر حیدری به اصول فرماندهی نیروی زمینی با تأسی از دین اسلام اشاره و خاطر نشان کرد: ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری، سه اصل مهم در فرماندهی این نیرو است و طرح‌های لبیک به عنوان اصول فرعی فرماندهی شمرده می‌شوند. گفتنی است امیر سرتیپ دوم پزشک حبیب صدر به عنوان رئیس جدید اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش معرفی و از زحمات امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد مؤذنی تجلیل شد. انتهای پیام منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امیر حیدری ارتش جهاد تبیین نیروی زمینی ارتش منصه ظهور جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: این عملیات دستاورد‌های تاریخی دارد.

به گزارش ایرنا، امیر «کیومرث حیدری»، فرمانده نیروی زمینی ارتش پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران-۳۱ فروردین ماه- گفت: با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان با پیروزی‌های غرور آفرین بار دیگر توانستند لبیک گوی امام انقلاب باشند و در این عملیات ولایت مداری نیرو‌های مسلح به منصه ظهور رسید.

وی افزود: عملیات وعده صادق دستاورد‌های تاریخی دارد که به چهار دستاورد آن اشاره خواهم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش دستاورد اول عملیات وعده صادق را تحقق آیات قرآن خواند و با اشاره به سوره عنکبوت گفت: این آیه الهی وعده خدا را محقق کرد، چون پهپاد‌ها و موشک‌های نقطه زن نیرو‌های هوایی از گنبد آهنین عبور کردند و این درس عبرتی برای رژیم صهیونیستی بود.

امیر حیدری دستاورد دوم این عملیات را محقق کردن فرامین امام انقلاب دانست و گفت:رهبر انقلاب در خطبه‌های عید سعید فطر امسال فرمودند: رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد و رزمندگان سپاه اسلام با کمک ارتش جمهوری اسلامی آن‌ها را تنبیه کردند و این رژیم بداند که اگر دست از پا خطا کند این دفعه سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به وقایع شب گذشته در اصفهان هم گفت: اگر اشیا پرنده مشکوک در آسمان کشور عرض اندام کنند مورد آماج پدافند هوایی قدرتمند ما قرار خواهند گرفت و بی نصیب هم نخواهند بود، هر چند اشیاء دیشب مشکوک بودند، اما پدافندی کشورمان با هوشمندی برخورد کرد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح فرمانده نیروی زمینی ارتش برای اسرائیل
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی شود
  • رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، زوال آنها به تعجیل می‌افتد
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • امیر حیدری: با متجاوز به خاک ایران مماشات نمی‌شود
  • با هر که به خاک ما تعدی‌ کند، مماشات نخواهیم کرد
  • تصاویری از سلام نظامی فرماندهان بلندپایه ارتش ایران در مراسم رژه
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • رژه روز ارتش برگزار شد
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد