Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@11:02:52 GMT

باشگاه تراکتور فیلم رو می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۲۸۷

باشگاه تراکتور فیلم رو می‌کند

پس از حاشیه‌ها و اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با تصمیم داوران بازی نیمه تمام ماند تا کمیته انضباطی درباره سرنوشت این مسابقه تصمیم‌گیری کند.

پس از ارسال گزارش ناظران بازی، قرار است جلسه رسیدگی به پرونده این مسابقه روز دوشنبه هفته جاری در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده می‌شود اصلی‌ترین مدرک باشگاه تراکتور برای ارائه به کمیته انضباطی، فیلم دوربین‌های مدار بسته ورزشگاه است که به خروج تیم داوری و پرسپولیس از زمین مسابقه مربوط می‌شود.

باشگاه تراکتور با استناد به فیلم دوربین‌های مداربسته مدعی است، تیم داوری حدود ۲۰ دقیقه بعد از خروج از زمین، با در دست داشتن توپ در داخل راهروی ورزشگاه منتظر بازگشت پرسپولیس به داخل زمین شده، اما این تیم با تصمیم خود از حضور در زمین امتناع کرده است.

همچنین باشگاه تراکتور مدعی است چند مسئول استانی نیز پس از فراهم شدن شرایط، با پادرمیانی سعی در راضی کردن تیم پرسپولیس برای بازگشت به زمین داشتند که در نهایت افشین پیروانی اعلام کرد این تیم به دلیل نبود امنیت حاضر به بازگشت به زمین نیست.

باشگاه تراکتور قرار است به زودی مستندات خود را به همراه فیلم دوربین‌های مداربسته به کمیته انضباطی ارسال کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تراکتور پرسپولیس باشگاه تراکتور کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرروابط عمومی سپاهان در جواب کرمانشاهی؛ رقص لیزر و ضیافت اشتباه داوران را یادمان نرفته!

مدیرروابط عمومی سپاهان، استوری رضا کرمانشاهی را بی جواب نگذاشت

طرفداری | تیم های تراکتور و سپاهان 5 روز دیگر در یادگار امام تبریز باید با هم دیدار کنند.

فتاحی مدیر سپاهان روز گذشته طی مصاحبه ای اعلام کرد حواشی سکوهای تبریز باید کنترل شود وگرنه تیم سپاهان وارد زمین نخواهد شد. این مصاحبه واکنش تند رضا کرمانشاهی معاون اجرایی تراکتور را در پی داشت.

سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم! استوری معاون اجرایی تراکتور در جواب مدیر سپاهان؛ مگر در لیگ محللات بازی می‌کنید؟

حالا میرصالحیان مدیرروابط عمومی سپاهان استوری کرمانشاهی را بی پاسخ نگذاشته و تصاویری از حمله لیزری هواداران تراکتور به بازیکنان سپاهان منتشر کرده است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • مدیرروابط عمومی سپاهان در جواب کرمانشاهی؛ رقص لیزر و ضیافت اشتباه داوران را یادمان نرفته!
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • پاسخ رضا کرمانشاهی، معاون باشگاه تراکتور به تهدید باشگاه سپاهان
  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • آقاسی: سپاهان را با هواداران می‌بریم
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟