Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:22:57 GMT

بیش از ۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی برای کنترل بازار

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۶۶۶

بیش از ۸ هزار بازرسی از واحدهای صنفی برای کنترل بازار

به گزارش خبرنگار مهر عزیز الله افضلی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که صبح یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: تاکنون ۶ جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور استاندار و ۱۵ جلسه فرعی در راستای تنظیم بازار برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین با بررسی مصوبات جلسات گذشته این ستاد ضمن تأکید بر همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مربوطه در عملیاتی شدن مصوبات و پیگیری دقیق آن‌ها عنوان کرد: همکاری بانک‌ها در تأمین تسهیلات و سرمایه در گردش مخصوص واحدهای تولیدی، حل مشکلات تأمین نهاده‌های دامی در استان و… با همکاری معاونت امور اقتصادی استانداری، تشکل‌ها و جهاد کشاورزی پیگیری کنند تا مشکلات مرتفع گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: برگزاری گشت بازرسی و نظارت به همراه رؤسای اتحادیه‌های صنفی، بازرسان سازمان صمت و کارشناسان اتحادیه‌ها، اطلاع‌رسانی به واحدهای صنفی در زمینه اصلاح قیمت‌ها، مشارکت همکاران سازمان صمت در گشت‌های بازرسی و نظارت به‌صورت دو نوبت و حتی در روزهای تعطیل، بازرسی از شرکت‌های سراسری پخش، تعاونی مصرف، عمده‌فروشان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و… در سطح استان از جمله اقدامات انجام شده است.

وی با بیان این موضوع که در زمینه نظارت بر نحوه توزیع کالا نیز سازمان صمت ورود داشته است گفت: در هفته گذشته تعداد ۸۱۷۷ بازرسی از واحدهای صنفی، انبار، شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خصوص اهداف طرح عدالت محور نمودن یارانه‌ها انجام شده است.

افضلی ابراز کرد: طی هفته گذشته تعداد ۵۸۵ پرونده بازرسی تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

این مسئول تبیین کرد: در استان قزوین ۱۷۳۵ نانوایی وجود دارد که بیش از ۱۵۰۰ واحد از آن‌ها به دستگاه هوشمند خرید وصل هستند و این مسئله به ما در کنترل و نظارت کمک می‌کند و تلاش می‌کنیم هر چه سریع‌تر سایر واحدها هم به سامانه اتصال پیدا کنند.

کد خبر 5496119

منبع: مهر

کلیدواژه: نظارت بر بازار قزوین بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه احتکار ویروس کرونا آلودگی هوا گرد و غبار گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • صدور و تمدید ۱۸۰ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • نظارت مستمر بر تامین کالاهای اساسی انجام می‌شود