Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:22:05 GMT

سفر «بایدن» به «تل آویو» در موعد مقرر انجام می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۷۳۷

سفر «بایدن» به «تل آویو» در موعد مقرر انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در گزارشی اعلام کرد: سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به تل‌آویو لغو نشده و در موعد مقرر انجام می‌شود.

بنابراین گزارش، حتی در صورتی که تنش‌ها در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی موجب فروپاشی کابینه نفتالی بنت (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) شود، سفر رئیس جمهور آمریکا انجام خواهد شد

پیش از این روزنامه یسرائیل هایوم نوشته بود که با افزایش احتمال فروپاشی کابینه بنت، سفر بایدن به اراضی اشغالی در آستانه لغو شدن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع صهیونیستی اعلام کرده‌اند که بایدن در نظر دارد در روز ۲۰ ژوئن آینده (سی ام خردادماه) به دعوت رسمی نفتالی بنت به اراضی اشغالی سفر کند.

کد خبر 5496112

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا جو بایدن روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا فلسطین ناتو فنلاند عراق جو بایدن لبنان جنگ اوکراین مسکو حمله روسیه به اوکراین سوئد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، یک مسئول ارشد در وزارت دارایی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «کان» این رژیم تاکید کرد: درصورت تداوم جنگ گزینه‌ای جز افزایش مالیات نخواهیم داشت.

وی گفت: وزارت دارایی به زودی به منظور تامین منابع جنگ، بالا بردن مالیات را بررسی خواهد کرد.

در این راستا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که لغو پروازها به سرزمین‌های اشغالی به طور گسترده افزایش یافته است و برخی شرکت های هواپیمایی اعلام کردند که در چند ماه آینده حاضر به بازگشت به فرودگاه بن گوریون نیستند.

چند روز پیش نیز آژانس بزرگ رتبه‌بندی اعتباری «استاندارد اند پورز» اعلام کرد که ناتوانی کابینه رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۴ گسترش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، اقتصاد رژیم صهیونیستی پس از هفتم اکتبر گذشته (15 مهر و آغاز عملیات طوفان الاقصی) به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. هزینه کابینه رژیم صهیونیستی در سایه جنگ به شدت بالا رفته، واردات و صادرات کاهش یافته، کارخانه‌ها تعطیل شده و بخش گردشگری داخلی و خارجی به شدت از رونق افتاده است.

منابع خبری گزارش دادند که ارزش واحد پول رژیم صهیونیستی در پی جنگ کاهش یافته و رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در آژانس رتبه بندی اعتباری «مودیز» پایین آمده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • بایدن برای منصرف‌کردن ایران از حمله به اسرائیل التماس می‌کرد
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا
  • رژیم اسرائیل افزایش مالیات‌ها بررسی می‌کند