Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:31:47 GMT

دستیار یحیی در آستانه جدایی از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۷۸۱۹

دستیار یحیی در آستانه جدایی از پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیار یحیی گل محمدی که در سه فصل اخیر در پرسپولیس و پیش از آن در پدیده شهر خودرو در کادر وی حضور داشته، در حال حاضر با دو پیشنهاد سرمربیگری از لیگ برتر و لیگ دسته اول رو برو شده و از همین جهت احتمال جدایی وی از جمع سرخپوشان در پایان فصل زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطهری از مربیان فعال و تاثیرگذار فوتبال ایران است و همه از نقش پررنگ او در موفقیت‌های دو فصل گذشته پرسپولیس و کادر یحیی گل محمدی می‌گویند و حالا فرصت این را دارد تا به عنوان نفر اول کادرفنی در تیم جدیدی توانایی‌هاش را نشان دهد.

پیش از این نفراتی مثل مجتبی حسینی و ساکت الهامی هم پس از دستیاری یحیی گل محمدی به جمع سرمربیان فوتبال ایران اضافه شدند و حالا اگر مطهری هم این پیشنهاد را بپذیرد در مسیر آن دو نفر گام بر خواهد داشت.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1633583

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

حمید مطهری دومین چهره‌ای است که بعد از خداداد عزیزی از جمع اعضای کادرفنی تیم ملی جدا شده است. این بار البته نه خبری از اختلاف نظر بود و نه مصاحبه‌ای در این زمینه انجام شد؛ بلکه مطهری بی سروصدا ترجیح داد از تیم ملی برود و دوباره دستیار یحیی گل‌محمدی شود؛ این بار در تیم تراکتور تبریز.

مشخص نیست اگر قرار به تدوام دستیاری و کمک مربی‌گری بود، چرا مطهری در تیم ملی نماند و با قلعه‌نویی، تجربه حضور در جام جهانی را شریک نشد؟ در تراکتور و دستیاری گل‌محمدی چه نکته‌ای نهفته بود که حمید مطهری ترجیح داد این گونه از تیم ملی ساز جدایی را کوک کند؟ جواب این سوالات با آن‌چه در ادامه این نوشته می‌خوانیم، دیگر یک موضوع پنهان نخواهد بود.

به نظر می‌رسد در ایده تازه مطرح‌شده از سوی باشگاه تراکتور، پیش‌بینی شده در صورت صادر نشدن اجازه مربی‌گری گل‌محمدی، مطهری این تیم را اداره کند و یحیی در حالت کنترل از راه دور باقی بماند. در واقع مطهری تا زمان کسب مجوز مربی‌گری یحیی، نفر اول نیمکت تراکتور خواهد بود.

به همین دلیل او تراکتور را به دلیل آزادی عمل بیشتر انتخاب می‌کند و از تیم ملی می‌رود. هر چه هست این‌که سعید الهویی در تیم ملی، نقش‌آفرینی بیشتری دارد و این انتخاب قلعه‌نویی است. مطهری هم این موضوع را می‌دانست و به همین دلیل جدایی‌اش از تیم ملی با پیشنهادی که از تراکتور رسید، قابل درک است!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز