Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در همایش تجلیل از «یاوران اشتغال» که با حضور مدیران کل عامل بانک‌های استان برگزار شد، اظهار کرد: سیاست راهبردی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰ در صد اعتبار اشتغال کمیته امداد استان جذب شد،گفت: مددجویان این نهاد به دو گروه ناتوان و بازتوان تقسیم می‌شوند و برای گروه بازتوان، از نظر کارآفرینی، فنی‌وحرفه‌ای با استفاده از اساتید، آموزش‌های ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران ادامه داد: سال گذشته ۱۱هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با اعتباری به ارزش ۴۴۰میلیارد تومان در استان ایجاد شد.

وی افزود: امسال ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد ۱۷هزار فرصت شغلی مددجویان استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: اسفندماه سال گذشته به ۳ هزار نفر وام قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت شد.

عالیشاه با بیان اینکه با کمک خیران سال گذشته ۸ هزار و ۴۰۰دستگاه لوازم خانگی به نیازمندان اهدا شد، اضافه کرد: ۵۲۱ واحد مسکن مددجویی به بهره‌برداری رسید و برای هزار و ۵۰۰ مددجوی فاقد زمین در استان با کمک خیران در تلاش هستیم تا زمینه ساخت واحدهای مسکونی این افراد فراهم شود.

وی با تقدیر از همراهی بانک‌های عامل استان در راستای توانمندسازی مددجویان و نیازمندان گفت: ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان باید با سعه صدر، اخلاقی خوش و حفظ شأن و کرامت آنان همراه باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغال مددجویان کمیته امداد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۷۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با حضور ویدئو کنفرانسی رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۱۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) در استان واگذار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مسعود بیات منش بیان کرد: امروز شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و همه اعضای این شورا برگزار و به صورت ویدئوکنفرانس 33 هزار و 863 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) در سراسر کشور افتتاح و واگذار شد.

وی افزود: این آیین با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران استانی برگزار شد و سهم خوزستان نیز 1602 واحد در 38 شهر و شهرستان بود که این تعداد واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن، بسیج مستضعفین، بنیاد مستضعفین، اداره کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام استان ساخته و تحویل متقاضیان شد.

بیات‌منش ادامه داد: در این آیین به صورت نمادین یک واحد مسکونی به یکی از مددجویان ساکن در روستای قلعه چنعان شهرستان کارون تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه در این آیین معاون عمرانی استاندار، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای تامین مسکن مردم بویژه مددجویان کمیته امداد به کار خواهد گرفت تا بتواند بخش عمده‌ای از مشکل مسکن مردم را مرتفع کند.

وی افزود: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تامین مسکن مردم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گلستان
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش