Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدیان گفت: طی شبانه‌روز گذشته خوشبختانه هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری نشده اند و خوشبختانه هیچ مورد فوتی ناشی از این بیماری ثبت نگردیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می‌گوید: بر این اساس بیماران بستری در مراکز درمانی به ۱۰ نفر رسید و در ۲۴ ساعت گذشته، ۱ بیمار کرونایی نیز با وضعیت مناسب از مراکز درمانی استان اردبیل ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمدیان در این مدت خوشبختانه هیچ مورد فوتی ثبت نشده بود و ۶ بیمار نیز با وضعیت وخیم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او به تزریق ۲ میلیون و ۲۲۶ هزارو ۶۸۷ دُز واکسن کرونا تا به امروز اشاره کرد و گفت: از این میزان، ۹۶۸ هزار و ۴۵۶ دُز مربوط به مرحله اول و ۸۵۶ هزار و ۸۰۱ دُز مربوط به مرحله دوم و ۴۰۱ هزار و ۴۳۰ دُز مربوط به مرحله سوم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می‌گوید: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های سرعین، اصلاندوز، بیله سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال، پارس آباد، گرمی و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماری کرونا بستری بیماران کرونایی مراکز درمانی تزریق واکسن کرونا مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حیوان گزیدگی از جمله مواردی که سالانه افراد زیادی بابت آن به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مراجعه دارند، ابراز داشت: موضوع حیوان گزیدگی می‌تواند موجب بیماری و در صورت عدم درمان به مرگ افراد منتهی شود.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته دو هزار و ۱۰۰ نفر برای حیوان گزیدگی به مراکز تحت پوشش این دانشگاه مراجعه داشتند، افزود: در این میان سگ‌ها بیشترین عامل حیوان گزیدگی را به خود اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه ۸۳ درصد حمله مربوط به سگ‌های صاحب دار بوده است، ابراز داشت: سگ‌های بی صاحب ۱۷ درصد حیوان گزیدگی را شامل می‌شود.

قدس ضمن بیان اینکه مقایسه آمارها از سال ۹۹ رشد حیوان گزیدگی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: طی این سه سال گذشته در حوزه مناطق تحت پوشش با رشد حیوان گزیدگی مواجه هستیم به طوری که سال ۱۴۰۱ آمار یک هزار و ۹۹۶ نفر و سال ۹۹ به میزان یک هزار و ۳۷۰ نفر بوده است.

وی افزود: حیوان گزیدگی امکان انتقال بیماری از سگ به انسان همراه دارد لذا باید به دلیل بیماری هاری افراد بلافاصله به مراکز درمانی مراجعه کنند.

کد خبر 6085772

دیگر خبرها

  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • زالو درمانی؛ خوب یا بد؟
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد