Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:56:39 GMT

اراضی تپه حصار ایمن شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۸۱۲۷

اراضی تپه حصار ایمن شد

آقای  حسینی گفت: بخشی از محوطه و معبر تپه الله‌اکبر واقع در خط ۴ حصار که در اثر گودبرداری غیراصولی برای احداث بنای یکی از ادارات خطر ریزش و آسیب به منازل مسکونی را به وجود آورده بود، با اجرای عملیات عمرانی ایمن‌سازی شد.

او می گوید: به این منظور با نصب موانع و نیوجرسی اقدامات ایمنی در این محدوده انجام و در ادامه با اجرای عملیات جدول‌گذاری به طول ۷۰ متر بهسازی معبر در قسمتی از محل آسیب‌دیده صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: برای تکمیل ایمن‌سازی در این محدوده که در وضعیت نامطلوبی قرار داشت، عملیات خاک‌ریزی و تثبیت با به‌کارگیری ۲۰۰ سرویس کامیون و حجم تقریبی دو هزار و ۳۰۰ مترمکعب اجرا شد و سطح شیب‌دار مشرف‌به بلوار اصلی خط ۴ حصار تسطیح و با ماشین‌آلات مکانیزه مقام سازی لازم در آن صورت گرفت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تپه حصار اراضی دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یعقوب اندامی افزود: از سال۲۰۰۱ تا کنون با تلاش همکاران مراکز بهداشت و با وجود پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

او تصریح کرد:، اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی می‌باشد در کشور وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال گروه‌های هدف در استان همدان انجام می‌شود. 

مدیرگروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: امسال نیز در دو مرحله ۲ تا۴ اردیبهشت ماه و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال جهت کودکان زیر ۵ سال در استان انجام می‌شود. 

یعقوب اندامی افزود: گروه‌های هدف این برنامه واکسیناسیون همه مناطق تحت پوشش تیم‌های سیار و همه کودکان زیر ۵ سال که احتمالا همراه مادران خود در زندان اقامت دارند خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • اجرای طرح انضباط شهری مشاغل سیار در ۱۲ منطقه تهران
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود