Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر مؤمنی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از نخستین مرکز اقامتی خیرساز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر در اردوگاه شماره یک حسن‌آباد مشهد، با بیان این‌که امیدواریم بهره‌برداری از این مرکز خیرساز، آغاز یک جریان برای گسترش این کار باشد، اظهار کرد: طبق آیات قرآن هر کس یک فرد را احیا کند، یک جامعه را احیا کرده و موضوع نجات معتادان در زمره همین کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که هیچ دولتی به تنهایی نمی‌تواند آسیب‌های اجتماعی را حل کند، خاطرنشان کرد: رفع این آسیب‌ها با مردمی‌سازی امکان‌پذیر است و خیران، بخش خصوصی، دولتی و مردم همه باید در کنار هم کمک کنند تا این آسیب‌ها از بین برود.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان این‌که مقابله با اعتیاد در اولویت نخست مردم قرار دارد، تصریح کرد: یک فرد معتاد چندین خانواده را درگیر می‌کند که اعتیاد را به یک مشکل فردی و اجتماعی تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: ۵۵ درصد طلاق‌ها ناشی از اعتیاد است و اکنون که بسترهای مختلف مقابله با اعتیاد فراهم شده است، همه باید کمک کنیم تا این آسیب که منشأ بسیاری از آسیب‌های دیگر است، به سامان برسد.

کد خبر 5496189

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر اسکندر مومنی آسیبهای اجتماعی جمع آوری معتادان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه احتکار ویروس کرونا گرد و غبار آلودگی هوا آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،

مدیر عامل توزیع نیروی برق شیراز گفت:تاکنون بیست هزار و ۱۷۱ کنتور هوشمند در محدوده عملکرد این شرکت نصب شده است و ۶۵ درصد تعداد اشتراک‌های اداره ها و ۹۰ درصد بار این اشتراک‌ها با نصب  هزار و ۴۷۶ کنتور، هوشمند شده است. 

سلاحی اعلام کرد: همچنین ۱۰۰ درصد اشتراک‌های کشاورزی با نصب ۱۴ هزار و ۸۲۵ کنتور هوشمند، ۱۱ درصد تعداد اشتراک‌های تجاری با نصب ۴ هزار و ۵۳ کنتور هوشمند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ کنتور برق خانگی به کنتور‌های هوشمند کنترل پذیر و فرمانپذیر تجهیز شده است.

محمد رضا سلاحی افزود: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با نصب ۲۰۰ کلید فرمان پذیر در شبکه‌های برق این شرکت، هوشمندسازی در شبکه‌های برق  ده برابر رشد داشته است و علاوه بر افزایش نقاط کنترل پذیر و فرمانپذیر در شبکه‌های برق با نصب کنتور‌های هوشمند، قابلیت پایش لحظه‌ای فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز  گفت: امکان برقراری ارتباط دو سویه بین شرکت و مصرف کنندگان، جمع آوری، پردازش و ارسال اطلاعات انرژی به شرکت از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کنتور‌های هوشمند است.

دیگر خبرها

  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری
  • ساخت انگشت مصنوعی انعطاف‌پذیر بدون اتصال مکانیکی
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است