Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا طاهری روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل جهاد کشاورزی استان ایلام بیان کرد: با توجه به اینکه کشاورزی و باغداری از مهم ترین مشاغل مورد توجه قشر مددجوی این استان است در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر جهاد کشاورزی هستیم.

وی افزود: در شرایط اقتصادی فعلی بویژه خشکسالی خسارت بار به منظور پایدارسازی طرح های دامداری اجرا شده مددجویان تامین علوفه یکی از ضروریات بوده که در این زمینه همکاری جهاد کشاورزی می تواند بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی دارای امکانات قابل در زمینه های آموزشی خصوصا عرصه های کشاورزی است در زمینه ارائه اینگونه آموزش ها به مددجویان خواستار همکاری جهاد کشاورزی هستیم.

به گفته وی، از طرفی دیگر از آنجایی که در حوزه کشاورزی کار آفرینان برجسته و حرفه ای وجود دارد امداد آمادگی دارد از این افراد بعنوان راهبران شغلی و توسعه مشاغل خرد و خانگی بهره گیری کند.

طاهری در ادامه به موضوع جمع آوری زکات اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی یکی از دستگاههای اصلی عضو شورای زکات است و از آنجایی که عمده پرداخت کنندگان زکات استان قشر کشاورز هستند انتظار داریم در فرآیند خرید تضمینی محصولات و دریافت زکات کشاورزان همکاری بیشتری صورت گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی ایلام نیز در ادامه این نشست گفت: در استان ایلام در عرصه های کشاورزی ظرفیت های بسیاری خوبی در حوزه اشتغال و کارآفرینی وجود دارد و چنانچه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده شود بخش عمده ای از مشکلات بیکاری در استان برطرف می شود.

آذرنوش عموزاده افزود: خوشبختانه در استان ایلام تولید محصولات کشاورزی، دامداری و فرآورده های گوشتی چند برابر نیاز استان است که به عنوان مثال امسال ۷۰ هزار تن گندم بیش از نیاز استان ایلام تولید شده است.

وی با عنوان اینکه جهاد کشاورزی از افرادی که طرحهای کشاورزی ، گیاهان دارویی، باغداری و تولیدات گلخانه ای حمایت خواهد کرد در این زمینه آمادگی داریم در زمینه واگذاری زمین به آندسته از مددجویانی که خواهان اجرای طرح در این زمینه هستند با همکاری منابع طبیعی بر اساس ضوابط همکاری کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی ایلام در ادامه آمادگی جهاد کشاورزی را در زمینه توسعه کارآفرینی در بین مددجویان کمیته امداد، ارائه آموزش های کاربردی در زمینه های کشاورزی و اشتغال مددجویان از طریق کاریابی در واحدهای تولیدی مرتبط با جهاد کشاورزی اعلام کرد. بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ایلام کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ایلام کمیته امداد امام خمینی وزارت جهاد کشاورزی ایلام کمیته امداد امام خمینی جهاد کشاورزی استان ایلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود سال گذشته ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی خدمات حقوقی ارائه شده است.

روح‌اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکردها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، گفت: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه ) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشورهای حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی