Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد بهمئی گفت: امسال هفتمین جشنواره فرهنگی ـ رسانه‌ای ابوذر در ۱۰ محور اصلی و سه محور بومی در خوزستان برگزار می‌شود و فعالان رسانه‌ای استان تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ فرصت دارند آثار خود را به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان می گوید: اتحاد و همدلی اقوام خوزستان، دفاع مقدس و کنگره شهدای خوزستان و تعهدات و مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت‌های صنعتی خوزستان از محور‌های سه‌گانه و بومی جشنواره امسال است که به طور ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او مهلت ارسال آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ است و بازه زمانی آثار از ۳۰ آذر ۱۴۰۰ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.

جشنواره فرهنگی ـ رسانه‌ای ابوذر خوزستان امسال ۱۱ قالب دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های معرفی شده شامل گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، فیلم مستند و پادکست طبق محور‌های سیزده‌گانه به دبیرخانه ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای جشنواره ابوذر رسانه ای ۳۰ آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جشنواره شطرنج رده‌های سنی مختلف بانوان کشور برگزار شد که زهرا پروین در رده سنی زیر ۱۸ سال با کسب ۴ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و بدست آوردن ۵ امتیاز از ۷ بازی و پوئن شکنی نسبت به زهرا قربانی از آذربایجان شرقی درسکوی دوم ایستاد و مدال نقراه تصاحب کرد.

دراین رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵/۵ و و زهرا قربانی از آذربایجان شرقی با ۵ امتیاز مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

۲۴۴ شطرنج باز برگزار کننده مسابقات رده سنی زیر ۸ سال تا ۱۸ سال جشنواره قهرمانی کشور بودند.

مسابقات جشنواره شطرنج پسران کشور نیز با حضور ورزشکاران خوزستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • تحول عظیم در بافت تاریخی شیراز با ثبت جهانی محور زندیه
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر