Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، لایحه شهردار تهران در مورد معرفی 7 نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم‌مقام ذی‌حساب در صحن امروز شورا مورد بحث وبررسی قرار گرفت و اعضایش شورای شهر نظراتشان را در این زمینه مطرح کردند.

 میثم مظفر، عضو شورای شهر تهران در این زمینه گفت: افراد معرفی شده در پنل تخصصی و در کمیسون برنامه و بودجه حضور پیدا کردند و از سوابق خود دفاع کرده و بر اساس نمره دهی، این افراد مورد تأیید قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نمایندگان مورد نظر در بخش های مختلف شهرداری حضور خواهند یافت، یادآور شد: این نمایندگان در شهرداری منطقه ۵،۶،۹،۱۰، شرکت شهر سالم، موسسه فناوران شهر و یگان حفاظت مستقر خواهند شد.

ذیحساب شهرداری تهران نیز با بیان اینکه مدرک لیسانس افراد باید منطبق و سابقه فعالیت آنها باید حداقل ۱۰ سال بود، گفت: این افراد در آزمون اولیه شهرداری قبول شدند و حداقل ۱۰ سال سابقه فعالیت داشتند. همه این افراد در کمیسیون برنامه و بودجه حضور یافتند و مورد تایید قرار گرفتند.

سرانجام در این جلسه هیچ یک از افراد معرفی شده دارای اکثریت آراء نبوده و به عنوان قائم مقامان ذی حساب انتخاب نشدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارکنان رسمی شهرداری انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رحمتی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین جلسه از سلسله نشست‌های بررسی اقدامات شهرداری‌ها بر اساس گزارش‌های ارزیابی عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های شهرهای تابعه استان تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه اولین جلسه با حضور شهردار، معاون و مدیران دوایر شهرداری دماوند برگزار شده است گفت: با توجه به اهمیت ارزیابی عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌ها در شهرستان‌های استان تهران، این جلسات با حضور شهردار و مدیران سایر شهرداری‌های استان نیز پیگیری خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در شهرداری‌ها عنوان کرد: این ارزیابی‌ها با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی و افزایش بهره‌وری شهرداری‌های استان انجام می‌شود.

کد خبر 6083892

دیگر خبرها

  • حساب پس‌انداز برای این افراد غیرقانونی شد
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت مغایر قانون است
  • ورود دادستان قائم شهر برای حل معضل زیست محیطی (شیرآبه زباله)
  • مصوبه تشکیل حساب پس‌انداز کارکنان دولت غیرقانونی اعلام شد
  • برخی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری نور همچنان در صف انتظار جذب رسمی در بانک ملی
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود