Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه زهرا عرب اسدی هفت ساله اهل روستای کلاته اسد میامی روز جمعه به همراه خانواده خود در جنگل‌های دشت شاد کالپوش حضور داشته است، ابراز داشت: این کودک لحظاتی از خانواده خود جدا و مفقود می‌شود که تا کنون تلاش‌ها برای یافتن او بی نتیجه بوده است.

وی با بیان اینکه سه استان سمنان، گلستان، خراسان شمالی در گیر پیدا شدن این کودک شدند، افزود: ۳۵ تیم و ۱۵۰ نفر از استان‌های مذکور در این عملیات حضور دارند و کار جست و جو برای پیدا کردن این دختر بچه با قدرت ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه تعداد نیروهای استان سمنان شامل ۱۹ تیم به تعداد ۸۶ نفر با هشت خودرو امدادی است، ابراز داشت: علاوه بر این ظرفیت ۲۰۰ نفر از نیروهای محلی نیز به کمک آمده و می‌کوشند تا خبر خوش به خانواده این کودک دهند.

محمدخانی در ادامه تصریح کرد: از مردم به ویژه اهالی استان‌های مازندران، گلستان، سمنان و خراسان رضوی و شمالی درخواست می‌شود تا در صورت داشتن کوچک‌ترین اطلاع یا سرنخی از این کودک در اسرع وقت با شماره تلفن ۳۳۴۴۳۶۶۳ (استانداری سمنان) و یا پلیس ۱۱۰ در میان بگذارد.

کد خبر 5496230

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان مظفر محمدخانی عملیات امداد و نجات گمشده بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه احتکار ویروس کرونا گرد و غبار آلودگی هوا آمار کرونا گرد و خاک خراسان رضوی هدفمندی یارانه ها سیدابراهیم رئیسی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۸۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد

فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: آثار و نشانه‌هایی از پیکر سه جوان مشگین‌شهری که دی ماه سال گذشته در ارتفاعات سبلان مفقود شده بودند، پیدا شد. - اخبار استانها -

شهرام محمدی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار کرد: دی ماه سال 1402 سه نفر از اهالی شهرستان مشگین‌شهر در حوالی منطقه سامانلو مفقود شدند که به رغم پیگیری‌های متعدد هیچ اثری از آنان یافت نشد.

وی با اشاره به اینکه در چند مقطع زمانی نیروهای امداد و نجات، هلال احمر و ... عملیات تجسس را آغاز کرده بودند، خاطرنشان کرد: در مواردی به دلیل برودت هوا، بارش شدید برف و کولاک جستجو متوقف می‌شد و حتی در چند سورت پروازی نیز بالگردها موفق به کشف مفقودین نشدند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه سال گذشته هیچ نشانی از این سه جوان یافت نشد، افزود: بعد از تعطیلات نوروز مجددا هلال احمر، کوهنوردان و چند تیم عملیاتی آخرین عملیات جستجو را آغاز کردند و با محوریت هلال‌احمر اقدامات جستجو انجام شد.

محمدی از ورود تیم‌های امدادی، بسیج و دستگاه‌های مختلف برای ادامه عملیات در مناطق مختلف کوهستان خبر داد و گفت: سرانجام 31 فروردین ماه نشانه‌هایی از این جوانان در مسیر سامانلو پیدا شد.

وی تصریح کرد: بقایای این سه جوان شامل مدارک هویتی، کارت ها، کفش و چکمه‌های استفاده شده و ... تحویل نیروی انتظامی و دادستان شد تا بعد از بررسی‌های انجام شده نتیجه قطعی تجسس اعلام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد
  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد