Web Analytics Made Easy - Statcounter

ممکن است در جریان ثبت‌نام از جاماندگان یارانه، برخی افراد اطلاعاتی از چنین فرصتی نداشته و یا اگر می‌دانند، هیچگونه دسترسی برای ثبت‌نام نداشته باشند، در حالی که نیازمند دریافت آن هستند؛ اینکه تکلیف آنها چه می‌شود، مشخص نیست، موضوعی که سال‌ها پیش نیز در جریان ثبت‌نام اتفاق افتاد و احتمال تکرار آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین، ثبت نام از جاماندگان یارانه های نقدی از 27 اردیبهشت ماه شروع شده و امروز همزمان با اول خردادماه، زمان اولیه اعلامی برای متقاضیان تمام می‌شود تا اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مجددا زمان دیگری را تعیین کند.

اما در این میان یکی از مسایلی که مطرح است، ثبت‌نام کسانی خواهد بود که به هر دلیلی نمی‌توانند نسبت به آن اقدام کنند؛ افرادی که یا مطلع هستند و نمی‌توانند و  یا اینکه اصلا اطلاعی از این جریان ندارند.

به عنوان مثال، برای ثبت‌نام، فرد متقاضی باید با شماره تلفن همراهی که به نام خودش است، اقدام کند، در حالی که افرادی مثلا برخی کهنسالان که اصلا از تلفن همراه استفاده نمی‌کنند و یا در شرایط و یا مناطقی هستند که تامین آن برایشان با مشکلاتی مواجه است و یا دسترسی مناسبی به اینترنت ندارند، اگر خانواده آنها نتوانند برایشان اقدامی کنند، عملا با وجود نیاز به دریافت یارانه، از آن محروم می‌شوند.

از سوی دیگر کسانی هستند که ممکن است به دلیل شرایط نامناسب زندگی حتی در شهرها و یا در مناطق دور افتاده و کم برخوردار، از اینکه ثبت‌نام یارانه در حال انجام است، اطلاعی نداشته باشند و در صورت اطلاع هم امکان ثبت‌نام ندارند، بنابراین بخشی از افرادی که مشمول یارانه می‌شوند هم به این صورت، امکان ورود به لیست یارانه‌بگیران را ندارند.

اما بحث دیگر مربوط به افراد فاقد شناسنامه و یا مدارک معتبر  هویتی و حساب بانکی است که با وجود اقدامات صورت گرفته، تعدادی هستند که فاقد هویت معتبر بوده و حتی در صورت نیاز، عملا امکان ثبت‌نام و دریافت یارانه ندارند.

این نمونه‌هایی از افرادی بود که با وجود نیاز نمی‌توانند و یا نمی‌دانند که باید ثبت‌نام کنند و در لیست قرار نمی‌گیرند که قبلا در سال 1393 که دولت دست به ثبت نام مجدد متقاضیان یارانه زد نیز چنین مسایلی مطرح بود.

این در حالی است که از ۲۰ تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۳، بازه زمانی به منظور ثبت تقاضای افراد برای دریافت یارانه مشخص و اولویت بر اساس رقم اول شماره ملی سرپرستان خانوار تعیین شد. اما با توجه به مهلت یک روزه برای هر خانواده و از سوی دیگر مشکلاتی که در زمان ثبت‌نام اینترنتی در سراسر کشور پیش روی متقاضیان قرار داشت و البته عدم اطلاع‌رسانی دقیق در مورد نحوه ثبت‌نام گروهای مختلف، درنهایت افرادی  از ثبت درخواست یارانه نقدی جاماندند.

بر این اساس کسانی با وجود نیازمندی، سال‌ها یارانه دریافت نکردند و اکنون نیز با وجود ثبت‌نام مجدد از جاماندگان، ممکن است تعداد زیادی علی‌رغم نیاز، نتوانند به هر دلیلی اقدام و شامل یارانه شوند. اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها و وزارت رفاه چه برنامه‌ای برای شناسایی نیازمندانی که تقاضای خود را ثبت نکرده‌اند، داشته و چگونه برای آنها اقدام می‌کنند، قابل توجه خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شرایط جدید ثبت نام یارانه جاماندگان از یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره

با یک حساب سر انگشتی می‌توان دریافت که همه ما یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذرانیم ... - اخبار بازار -

با یک حساب سر انگشتی می‌توان دریافت که همه ما یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذرانیم بنابراین برای اینکه خوابی راحت را تجربه کنیم و از همه مهم تر سلامت جسمانی خود را در اولویت قرار دهیم، باید هنگام خرید تشک طبی توجه و دقت کافی را داشته باشیم تا تشکی مناسب با شرایط جسمانی خود خریداری نمائیم.
تشک طبی با نام تشک ارتوپدیک یا مدیکال هم شناخته می‌شوند و از اسفنج، مموری فوم هوشمند، لاتکس، ریباند و ... تولید می‌شود و هیچ فنری داخل تشک طبی نیست به همین علت سطح متوسط رو به سفتی دارند. البته میزان نرمی و سفتی این متریال‌ها با یکدیگر متفاوت است. برای مثال تشک طبی که از اسفنج و ریباند تشکیل شده دارای سطح سفت تر و تشک طبی که از مموری فوم و لاتکس ساخته شده دارای سطح نسبتا نرم تری می‌باشد.
تشک طبی به علت ساختاری که دارد به طور کامل از بدن، ستون فقرات و شکل طبیعی آن محافظت می‌کند در نتیجه برای درمان و پیشگیری مشکلات ستون فقرات، کمر و دیسک کمر بسیار کاربرد دارد.
به علت نبود فنر در تشک طبی، لرزش و ارتعاش به شخص دیگر در تشک‌های دونفره منتقل نمی‌شود و کیفیت خواب بالایی را به شما می‌دهد.

تشک طبی نیز مانند تمامی تشک ها دارای ابعاد مختلفی برای تشک یک نفره و دونفره می باشد که در ادامه ابعاد استاندارد تشک یک نفره و دونفره و کاربرد هریک را ذکر خواهیم کرد.

جهت خرید  تشک طبی با بیشترین تخفیف، ارسال رایگان و پرداخت درب منزل از فروشگاه خوابکو

 

تشک طبی یک نفره

تشک طبی یک نفره 200 * 90 سانتی‌متر: سایزاستاندارد تشک یک نفره است و برای افرادی با جثه متوسط و افرادی که فضای زیادی در اتاق خواب خود ندارند، مناسب است.تشک طبی یک نفره 200 * 100 سانتی‌متر: این سایز تشک تقریبا سفارشی است و تشک یک نفره بزرگ محسوب می‌شود و برای افرادی با جثه درشت و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.تشک طبی یک نفره 200 * 120 سانتی‌متر: به این سایز تشک، تشک یک و نیم نفره نیز گفته می‌شود. تشک یک و نیم نفره برای افرادی با جثه درشت یا افرادی که می‌خواهند همراه فرزندشان بخوابند و افرادی که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.

تشک طبی دونفره

تشک طبی دونفره 200 * 140 سانتی‌متر: به تشک سایز 140، تشک دونفره کوچک گفته می‌شوند. این سایز تشک برای زوج هایی که فضای کمی در اتاق خواب خود دارند مناسب است.تشک طبی دونفره 200 * 160 سانتی‌متر: سایزاستاندارد تشک دونفره است. این سایز تشک به تشک کوئین معروف است و برای تمامی زوج ها مناسب است.تشک طبی دونفره 200 * 180 سانتی‌متر: به این سایز تشک، تشک کینگ سایز گفته می‌شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می‌شود. تشک کینگ سایز برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می‌خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.تشک طبی دونفره 200 * 200 سانتی‌متر: به این سایز تشک، تشک کالیفرنیا کینگ گفته می‌شود و تشک دونفره بزرگ محسوب می‌شود. تشک کالیفرنیا کینگ نیز مانند تشک کینگ برای زوج هایی که فضای زیادی در اتاق خوابشان دارند یا می‌خواهند همراه فرزندشان بخوابند و زوج که تمایل دارند هنگام خواب فضای بیشتری داشته باشند، مناسب است.

تشک طبی برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که پیش تر گفته شد، تشک طبی برای افرادی که مشکل ستون فقرات، کمردرد و دیسک کمر دارند مناسب است.افرادی که ترجیح می‌دهند برروی تشک سفت بخوابند یا عادت دارند روی زمین بخوابند، می‌توانند از تشک طبی استفاده کنند.

مزایای تشک طبی

پیشگیری و درمان دردهای ستون فقرات و کمر از مزایای تشک طبی می‌باشد.یکی دیگر از مزیت های تشک طبی عدم انتقال لرزش و ارتعاش در تشک دونفره است.

بهترین برندهای تشک طبی

امروزه برندهای زیادی هستند که اقدام به تولید تشک طبی می‌کنند اما چون کیفیت تشک شما در سلامت شما تاثیر مستقیم دارد، پس باید تشک خود را از بهترین برندهای موجود در بازار تهیه کنید.
فروشگاه خوابکو بزرگترین فروشگاه اینترنتی می‌باشد که تنوع بالایی از برندهای مطرح و باکیفیت موجود در بازار را دارد و شما می توانید از میان تمام برندهای مطرحی که در زیر به شما معرفی خواهیم کرد، تشک طبی خود را تهیه نمایید.

تشک رویاتشک ویسترتشک نفیستشک زستتشک آدنیستشک تن آسایتشک نرم آساتشک داتیس تشک وگال

راه های ارتباطی جهت خرید تشک طبی یک نفره و دونفره

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به سایت خوابکو به نشانی khabco.com ، خرید تشک طبی یک نفره و دونفره خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات و دریافت مشاوره رایگان هم اکنون با کارشناسان ما در تماس باشید:

شماره تماس:  02128422926شماره تماس:  09981538051شماره تماس:  09013976767شماره تماس:  09120696529

مزایای خرید تشک طبی از فروشگاه خوابکو

فروشگاه خوابکو با ارائه برندهای مطرح و معتبر و محصولات باکیفیت تشک طبی، تمام تلاش خود را می‌کند که شما مشتریان عزیز بتوانید خریدی رضایت‌مند با بهترین کیفیت و بهترین قیمت را داشته باشید. همچنین خدمات دیگر فروشگاه خوابکو برای مشتریان خود بصورت زیر می‌باشد:

خرید بصورت حضوری و اینترنتیارسال فوری و رایگانپرداخت در محلمشاوره 24 ساعته و رایگان

این خدمات پاسخی است به حسن انتخاب شما.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • افشای سندی مهم درباره افرادی که مسعود رجوی به ساواک لو داد | ویدئو
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • اعلام جزییات یارانه جدید ۶٠٠ هزار تومانی
  • سوپرایز مهم برای پدر و مادران جوان | افزایش ۲۵ درصدی یارانه کودکان
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه
  • پرداخت یارانه به کشت پنبه راهکاری برای تحقق خودکفایی
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است