Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:02:04 GMT

۱۱ خودرو در همدان به دلیل دوردور توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۱۵۷

۱۱ خودرو در همدان به دلیل دوردور توقیف شد

سرهنگ فرخ جمالی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رانندگان متخلف نیز به مرجع قضایی معرفی شدند افزود: رانندگانی که تخلف آنها توسط دوربین یا ماموران راهور ثبت شده باشد، در سیستم پلیس به عنوان خودروی دارای شکایت ثبت شده و در کمترین زمان خودروی آنها نیز توقیف و راننده متخلف به مرجع قضایی معرفی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ۲ تیم نامحسوس اقدام به گشت زنی در بلوارها و شناسایی خودروهای مختل می کند سپس وسیله نقلیه متوقف و راهی پارکینگ می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: تعدادی از ماشین بازها با تغییر در ارکان خودرو از جمله کف خواب کردن وسیله نقلیه و استفاده از بوق و اگزوزهای نامتعارف، شبانه اقدام به دور زدن در بلوارها می‌کنند.

سرهنگ جمالی اضافه کرد: تردد با سرعت و سبقت غیرمجاز و لایی کشیدن خودروها سبب سلب آرامش از ساکنان در این مناطق و افزایش بروز سوانح و تصادفات ناگوار نیز شده است.

رییس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: به تازگی یک دستگاه سواری ۲۰۶ به علت تردد با سرعت بالا در بلوار بعثت دچار سانحه شده که ۲ سرنشین این وسیله نقلیه به مرکز درمانی منتقل شدند.

برچسب‌ها تصادف شهری شهر همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادف شهری شهر همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان تصادف شهری شهر همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون ایسوزو و کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: مأموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مأموریت‌های محوله و بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه، به یک دستگاه خودرو  مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور قاچاقچی سوخت نقره داغ شد

دیگر خبرها

  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان