Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران موفق به دریافت گواهی بین المللی مدیریت کیفیت، رضایتمندی و رسیدگی به شکایات شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران پس از طی مراحل آموزشی ، بازرسی و بازبینی های مکرر و پیاده سازی همه قوانین و الزامات ISO9001 و ISO10002 ، موفق به اخذ اصل گواهی بین المللی ISO9001:2015 (مدیریت کیفیت) و ISO10002:2018 (رضایتمندی و رسیدگی به شکایات) از موسسه بین المللی Moody international تحت اعتبار NACI ( مرکز ملی تایید صلاحیت ایران) شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آزمایشگاه تشخیص مولکولی بیمارستان بانک ملی در سال 1401 موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001 و ISO10002 شده است که جزو بالاترین سطح گواهینامه های صادره در سراسر دنیا به حساب می آید.
استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 ، دارای رویکردی فرآیندی و به دنبال بهبود مداوم و تمرکز آن بر مدیریت کیفیت است و همواره به دنبال ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات می باشد و استاندارد ISO10002 از استانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت محسوب می شود که مدیریت کیفیت، رضایتمندی مشتری و رسیدگی به شکایات در سازمان ها را تسهیل می کند.
آزمایشگاه مولکولی بیمارستان بانک ملی ایران در بهار 1399 در بحران پاندمی کووید -19 فعالیت خود را آغاز کرد و همین امر باعث تشخیص زودهنگام بیماری و درمان به موقع بیماران شد.
آزمایشگاه مولکولی در زمینه تشخیص بیماری های عفونی و سرطانی می تواند کمک شایانی در تشخیص زودهنگام بیماری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی ایران بانک ملی ایران مدیریت کیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران

امتداد-  شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران با هدف ارائه خدمات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موفق به دریافت « تاییدیه دانش بنیان نوآور » از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، شرکت پارس تکنولوژی سداد تاییدیه دانش بنیان نوآور را برای دو محصول “چاپگر لیزری” و “سامانه ژنراتور خورشیدی” توسط کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کسب کرده است. 

گفتنی است «نوآور» دومین سطح از تاییدیه های شرکت‌های دانش بنیان از سه سطح آن است که این شرکت موفق به دریافت آن شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • سی ام فروردین، روز آزمایشگاه
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • ۷۰ درصد تشخیص پزشکان وابسته به آزمایشگاه است
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • بیمارستان‌های شهر قم ملزم به دریافت پروانه ایمنی هستند
  • امروزه تشخیص طبی پیش شرط خدمات درمانی است
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش