Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@21:11:39 GMT

سرقت موتورسیکلت‌های رانندگان پیک اینترنتی غذا

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۲۰۱

سرقت موتورسیکلت‌های رانندگان پیک اینترنتی غذا

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سارق جوانی که موتورسیکلت رانندگان پیک اینترنتی غذا را در نیاوران سرقت می‌کرد، توسط تیمی از مأموران پلیس شاسایی و دستگیر شد.

 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱، مأموران پلیس تهران با شکایت چند مالباخته در جریان سرقت موتورسیکلت‌های چند راننده پیک اینترنتی غذا در شمال تهران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب مأموران پلیس با دستور بازپرس پرونده تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در ادامه متوجه شدند موتورسیکلت‌ها مقابل چند رستوران توسط یک سارق حرفه‌ای به سرقت رفته است.

تحقیقات بیشتر مأموران پلیس مشخص کرد سارق جوان، هنگامی که رانندگان پیک برای دریافت غذا وارد رستوران می‌شده‌اند، دست به سرقت موتورسیکلت زده است.

مأموران پلیس هنگامی که متوجه شدند صحنه‌های سرقت به دوربین مداربسته مجهز است به بازبینی آن‌ها پرداخته و سارق حرفه‌ای را شنایی کردند.

تحقیقات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه سارق ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت نیروی انتظامی در خیابان شهید باهنر منطقه نیاوران، سارق حرفه‌ای را هنگام سرقت موتورسیکلت از راننده پیک اینترنتی غذا مشاهده کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.

متهم پس از مشاهده مأموران پلیس بلافاصله با موتورسیکلت سرقتی متواری شد که پس از چند دقیقه در یک تعقیب و گریز دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس منتقل شد.

متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم سرقت موتورسیکلت رانندگان پیک اینترنتی غذا در شمال تهران اعتراف کرد و در ادامه تحقیقات مشخص شد موتورسیکلت‌های سرقت رفته برای اعمال مجرمانه استفاده شده است.

بنابر این گزارش، با دستور بازپرس پرونده متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار پلیس قرار گرفت و تحقیقات درباره پرونده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران موتورسیکلت پیک اینترنتی سرقت یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران سرقت موتورسیکلت رانندگان پیک مأموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد