Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@16:41:17 GMT

دلسوزی‌های جعلی غرب‌زدگان داخلی را باور نکنیم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۲۰۵

دلسوزی‌های جعلی غرب‌زدگان داخلی را باور نکنیم

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه اول خرداد ماه) ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان و سالروز عملیات فتح خرمشهر، گفت: امیدواریم با میدان‌داری و همت نسل جوان مؤمن و انقلابی خرمشهرهای اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و فرهنگی نیز فتح شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان توصیه‌هایی را بیان کردند که انتظار می‌رفت مجلس انقلابی در راستای تحقق آنها اقدام کند، اما متأسفانه قالب توصیه‌های ایشان چون پرهیز از اقدامات هیجانی، عدم دخالت نمایندگان در انتصابات و اهمیت کار کارشناسی همچنان روی زمین مانده و انتظار می‌رود در ادامه مجلس عملاً در خط ولایت باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: از اصل اقدام شجاعانه دولت انقلابی در عادلانه کردن پرداخت یارانه‌ها حمایت می‌کنم اما انتظار داریم در اجرای آن معیشت عموم مردم به ویژه محرومان و مستضعفان دیده شود و قانون مجلس به صورت دقیق اجرا شود.

رضایی اظهار داشت: این روزها برخی اجناس و اقلام مورد نیاز مردم بدون هیچ گونه توجیه منطقی گران شده است. متأسفانه به هر بهانه‌ای حتی یک سفر خارجی یا داشتن خودرو، یارانه میلیون‌ها نفر را قطع کرده‌اند و از طرف دیگر بسیاری از اشراف و ثروتمندان همچنان یارانه دریافت می‌کنند. انتظار داریم دولت یارانه افراد جامانده بی بضاعت و کم بضاعت را برقرار کرده و برای اجرای این طرح بزرگ افکار عمومی را با خود همراه کند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید دلسوزی‌های جعلی غرب زدگان داخلی را که فجایع کشور محصول مدیریت پر خسارت آنها است باور نکنیم. عجیب است که کسانی که تا دیروز پشت سیستم ویدئو کنفرانس می‌نشستند و با یک علی برکت الله گفتن به دنبال مدیریت کشور بودند و اقتصاد ویران امروز حاصل ندانم کاری‌های دیروز آنها است، الان منتقد دولت شده‌اند.

وی ادامه داد: متأسفانه این روزها آرام آرام صدای پای فساد در دولت شنیده می‌شود. زیبنده دولتی که با شعار مبارزه با فساد روی کار آمده است نیست که در آن همچنان زالو صفتان و منفعت طلبان پراشتها و کاسبان بی سواد جولان دهند و به ریش ملت بخندند. تا دیر نشده است باید جلوی نفوذ رانت خواران و ویژه خواران اتو کشیده و لابی‌های کثیف به دولت و مراکز اقتصادی گرفته شود.

رضایی در خصوص افزایش حقوق کارگران دولت، تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت مصوبه مجلس را اجرا و مصوبه غیرقانونی هیئت وزیران را ابطال کند. بسیاری از کارکنان و کارگران شرکتی و قراردادی در دستگاه‌های اجرایی از جمله نفت در مراجعه به نمایندگان درخواست تبدیل وضعیت دارند و از تبعیض بین کارکنان دولت شاکی هستند. بین کارمندان تبعیض قائل نشوید و اجازه ندهید شکاف اجتماعی ایجاد شود.

کد خبر 5496246 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی دولت سیزدهم جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت صحن مجلس ایران مجلس تهران رئیس جمهور رئیسی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس با بیان اینکه مشارکت مردم در کنار جهش تولید نشان دهنده اهمیت حضور مردم است، گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است.

الهام آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انتخاب شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: در تاریخ بعد از انقلاب اسلامی هر جا که مردم به میدان آمدند و حضور داشتند، موجب پیروزی ما شد و نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است.

وی افزود: تأکیدات چند ساله اقتصادی مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت بخش تولید است اما اینکه امسال مشارکت مردم را در کنار جهش تولید آوردند نشان دهنده اهمیت حضور مردم است همانطور که ایشان همواره مردم را رکن اصلی انقلاب اسلامی می‌دانستند.

دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم موفق عمل کنیم، باید در مجلس فعلی و بعدی به نقش حداکثری مردم توجه داشته باشیم، گفت: اصل ۴۴ قانون اساسی به بحث خصوصی سازی اشاره دارد که لازم است در این زمینه فعالیت خود را جدی تر کنیم و به معنای واقعی کلمه در تحقق شعار سال با این محور تلاش کنیم.

آزاد ابراز کرد: امید است در مجلس دوازدهم بتوانیم موانع کسب و کار را برای مشارکت مردم برطرف کرده و به معنای واقعی کلمه شعار سال را محقق کنیم.

کد خبر 738714

دیگر خبرها

  • چرا دردی دوا نمی‌شود؟
  • چند باور غلط در مورد عسل
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • برای حل بسیاری از چالش‌های اقتصادی باید تولید در کشور افزایش یابد
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • جهش تولید با مشارکت مردم نویدبخش گشایش در امور است
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • دستاوردهای تعامل سازنده دولت سیزدهم با مجلس
  • اعتمادسازی میان مردم و دولت باید بیش از پیش شود