Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ‌آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) بر تبیین شخصیت حضرت امام برای نسل پس از انقلاب تاکید کرد و گفت:جهاد تبیین اگر شکل نگیرد و شخصیت‌ها و افراد به درستی معرفی و افکار روشن و راه‌ها توضیح داده نشود تحریف صورت می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر معرفی شخصیت‌ها به خوبی انجام نشود  خطر تحریف وجود دارد، افزود: حضرت امام یک فقیه عادل و عالم بودند، چنین فردی هیچ وقت انقلابی نخواهد داشت که به ضرر و زیان بشر باشد مثل این می‌ماند که بگویم در سایه علم بدبخت می‌شویم مگر می‌شود؟

وی با بیان اینکه سلطنت طلبان  بانی استبداد هستند اما می‌گویند می‌خواهیم استبداد را برداریم، افزود: وقتی یک چشم آبی اروپایی کشته می‌شود تمام رسانه‌های جهان فریاد می‌زنند اما ۴۰  هزار کودکی که در یمن کشته شدند  صدای هیچ کسی در نیامد بعد از دموکراسی حرف می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: وقتی یک خانم چادر به سر می‌کند می‌گویند آزادی نیست اما وقتی قرآن را به آتش می‌کشند می‌گویند آزادی، چنین افرادی می توانند امام را تحریف کند لذا اگر به جوانان که در این عصر فضای مجازی زندگی می‌کنند امام را نشناسیم خطای بزرگی مرتکب شده‌ایم، توصیه می‌کنم ابعاد شخصیتی حضرت امام برای جوانان و مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه دشمنان، دین اسلام با آن عظمت را تحریف کردند و برای انقلاب اسلامی چنین کاری را انجام خواهند، گفت: علاوه بر تبیین شخصیت حضرت امام(ره) دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز از طریق رسانه‌هایی که تعداد آنها در استان زیاد است مطرح شود.

حسینی با بیان اینکه مردم ایران از دوران قاجار تا پهلوی همواره مورد ظلم بودند، گفت: اما بعد از انقلاب اگر دشمنان سعی کردند به ما ضربه بزنند خودشان آسیب دیدند و به فرموده مقام معظم رهبری "دوران بزن درو "تمام شده است.

وی با اشاره به اینکه نباید آغاز زعامت مقام معظم رهبری و عنایتی که خداوند به ما کرده فراموش شود، گفت: پس از درگذشت حضرت امام خلاء بزرگی در کشور ایجاد شد و دشمنان با استفاده از این شرایط برنامه‌هایی تدارک دیدند اما با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب آرامشی کل کشور را فرا گرفت و نقشه دشمنان هم خنثی شد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه فضاسازی محیطی طی روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد  انجام شود، گفت: بخشداری‌ از مناسبت‌ها غافل نشوند، مناسبت ملی می‌شود یا در بخش‌های ما خبری نیست حتی در مناسبت‌های مذهبی هم خبری در مناطق استان نیست.

ایت‌الله حسینی بیان کرد: به این مناسبت‌هاتوجه و برجسته شوند، حیف است در یک شهر و بخشی خبری نباشد ادارات برنامه‌ریزی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد حضرت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جامعه المصطفی بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب اسلامی است، از این جهت تلاش مسوولان و طلاب این مجموعه آموزشی در تقابل مستقیم با اراده شیطانی استکبار قرار دارد و مورد عنایت خاص امام زمان (عج) خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در دیدار با هیات علما و رؤسای مدارس علمیه هندوستان با جمعی از طلاب جامعة المصطفی خراسان افزود: جامعة المصطفی العالمیه یکی از شجره‌های طیبه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی شکل گرفت تا همراه با مبانی دینی و ارزش‌های تشیع، گفتمان انقلاب اسلامی نیز به کشور‌های عالم تسری پیدا کند، بنابراین نباید این مولود مبارک را صرفاً یک نمایندگی آموزشی و یک جریان تعلیمی دانست.

وی بیان کرد: امروزه نه فقط دوستان و دلسوزان بلکه حتی دشمنان اسلام نیز از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند، این منطقی است که به برکت انقلاب اسلامی جهانی شد تا هرکس در هر گوشه از این عالم، چشم به ظهور داشته باشد و امام زمان (عج) را در کانون توجه و تحلیل خود قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه فرصت مدیریت مدارس و حوزه‌های علمیه در خطه‌ای همچون سرزمین هندوستان با گستره جمعیتی و فرصت‌های تبلیغی را غنیمت بدانید، افزود: همه این تلاش‌هایی که در عرصه تبلیغ دین در سرزمین هندوستان دارید، باید در استخدام پیروی از خط ولایت مداری امام زمان (عج) باشد.

وی گفت: اقتضای نوکری کردن در این آستان نیز به میدان‌داری در عرصه‌ای است که پرچم ولایت اهل‌بیت (ع) و معارف دینی را در عصر حاضر بلند کرده و اینجاست که اهمیت صیانت از انقلاب اسلامی موضوعیت پیدا می‌کند.

آیت الله علم‌الهدی اظهار کرد: بر طبق توصیف و تحلیل استادان برجسته، شیعه همچون پرنده‌ای با ۲ بال نهضت حسینی و قیام مهدوی است، بنابراین هرکس در جهت ترویج ارزش‌هایی مبتنی بر این اصول بکوشد، بیش از سایرین سربازی کرده و مورد عنایت امام زمان (عج) خواهد بود.

وی اظهار کرد: در موقعیتی که شما قرار دارید، هر مدرسه علمیه به مثابه اردوگاه بقیة الله (عج) است، بنابراین طوری عمل کنید که گویا از طرف امام زمان (عج) به این مسئولیت منصوب شده‌اید.

امام جمعه مشهد گفت: اگر امروز طلبه از فقه و اصول و کلام بهره‌مند باشد و سطوح عالی حوزه را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد، اما از بینش سیاسی و تقید به انقلاب اسلامی بی‌بهره باشد، تلاش و مجاهدت او برای کسب علوم حوزوی راه به جایی نخواهد برد.

جامعة المصطفی العالمیة، نهاد علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی و تربیت طلاب غیر ایرانی تشکیل شده است.

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • اشراقی: ملاک اندیشه‌های امام، رهبر انقلاب هستند
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • مرتضی اشراقی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود/ شاخص و ملاک حقیقت اندیشه حضرت امام، رهبر معظم انقلاب هستند/ یکی از وظایف مهم مورخ، جهاد تببین است/ امروز مردم غزه تاریخ ساز یک حماسه عظیم هستند