Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری مهاباد به همراه مسئول حراست فرمانداری، ظهر امروز در راستای چگونگی طرح تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی در ادارات و بررسی نحوه برخورد مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی با مراجعه کنندگان به صورت سرزده از اداره امور آب بازدید به عمل آورد.

امیر قادری در این بازدید از نزدیک وضعیت خدمات رسانی اداره امور آب را مورد بررسی قرار داده و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع را به کارمندان این اداره متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام عالی شهرستان همچنین از مشکلات و کم و کاستی‌های اداره، برخورد با مراجعان و میزان رضایتمندی ارباب رجوع اطلاع پیدا کرده و تکریم حقوق ارباب رجوع را اولویت اول همه ادارات جهت رضایت شهروندان عنوان کرد.

در ادامه این بازدید جلسه‌ای نیز برای بررسی مشکلات بخش اداری و مطالبات کارکنان با حضور فرماندار برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازدید سرزده فرمانداری مهاباد ارگان های دولتی ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز

روز یکشنبه ۲ ثور فرمانده انتظامی البرز با هیات همراه ضمن بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان و اردوگاه مراقبتی شهید وکیلی با حضور دهقان شیری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی دیدار و در خصوص حضور اتباع خارجی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

در این دیدار دهقان شیری ضمن تقدیر از حضور فرمانده انتظامی استان گزارشی از فعالیتها و اهم اقدامات این اداره کل در خصوص ساماندهی اتباع مجاز، شناسایی و بازگشت اتباع غیرمجاز به کشورشان ارائه نمود.

وی با تاکید بر حساسیت حوزه اتباع افزود: تعامل و هماهنگی ما به روند اجرای سیاست ها و دستورالعملهای ابلاغی از سوی سازمان ملی مهاجرت در امور اتباع کمک بیشتری خواهد کرد و در نهایت میتوان از ظرفیت های استان جهت ساماندهی اتباع خارجی بهره برد.

در پایان ضمن تشکر از همکاران فراجا استان و فرمانده محترم انتظامی استان در خصوص ساماندهی و بازگشت اتباع خارجی به کشورشان گفت:این فرایند به صورت روزانه در تمامی شهرستان های استان در حال اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • بازدید از اداره کل و اردوگاه مراقبتی اتباع البرز
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • کاهش بی سابقه موجودی پرونده‌ها در دادگاه‌های تجدید نظر ایلام
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز منصوب شد
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز