Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:34:43 GMT

امتیاز تیم فوتسال سپاهان هنوز واگذار نشده است!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۳۶۳

امتیاز تیم فوتسال سپاهان هنوز واگذار نشده است!

با وجود صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر انحلال تیم فوتسال سپاهان، امتیاز این تیم هنوز واگذار نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته بود که «محمدرضا ساکت» مدیرعامل باشگاه سپاهان از انحلال تیم فوتسال و بسکتبال این باشگاه خبر داد و آن را تأیید کرد؛ خبری که اهالی ورزش اصفهان و حتی اعضای این تیم‌ها را نیز شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حالی رقم خورد که گفته می‌شد تیم فوتسال سپاهان قصد داشت با دست پر در رقابت‌های امسال لیگ برتر فوتسال شرکت کند؛ اما به یک‌باره همه چیز رنگ‌وبوی حضور نیافتن یا به نوعی انحلال به خود گرفت.

با وجود گذشت تقریباً یک‌هفته از این خبر، شنیده می‌شود تا این لحظه مدیران سپاهان هنوز امتیاز تیم فوتسالشان را واگذار نکرده‌اند و از طرف دیگر حتی نامه‌ای نیز مبنی بر کناره‌گیری از لیگ‌برتر و واگذاری امتیاز به فدراسیون ارسال نشده است.

مسئله‌ای که در نوع خود جالب‌توجه است و نشان می‌دهد ممکن است مدیران باشگاه سپاهان هنوز تصمیم صددرصدی‌شان را برای انحلال تیم فوتسال سپاهان عملی نکرده‌اند.

کد خبر 576881

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتسال ایران سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتسال سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم فوتسال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • چرا شهروند واگذار نمی شود
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌های فوتسال کنار رفت
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد