Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میثم پیله فروش روز یکشنبه در جلسه کارگروه مشترک تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان تاکید کرد: گشت های بازرسی که به همین منظور در سطح استان راه اندازی شده باید همچنان ادامه داشته باشد و اقدامات صورت گرفته در این زمینه نیز از سوی رسانه ها به آگاهی مردم برسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچ کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در سطح استان وجود ندارد اما برای جلوگیری از افزایش سایر کالاها نیز نیازمند تداوم بازرسی و نظارت های لازم هستیم تا در این زمینه در آینده با مشکل مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیله فروش با اشاره به قیمت مرغ در بازار، اظهار داشت: با توجه به اینکه قیمت گذاری در این بخش به استان ها واگذار شده به همین منظور برای رسیدن به قیمت واقعی و اینکه این کالا به سهولت در اختیار مصرف کننده قرار گیرد باید کار کارشناسی شود تا به قیمت با ثبات در بازار برسیم.

به گفته وی، در حوزه تامین نهاده های دامی نیز مشکلی در استان قزوین گزارش نشده و به اندازه مورد نیاز دامداران این نهاده ها در بازار و انبارها وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استان قزوین خاطرنشان کرد: قزوین بعد از زنجان دومین استان پایلوت در زمینه مدیریت هوشمند عرضه نان است و خوشبختانه اقدامات لازم در حوزه ثبت احوال و تهیه دستگاه های هوشمند برای نانوایان صورت گرفته و تنها مشکل موجود که باید به آن رسیدگی شود مشکل عدم کارت پروانه برخی از فعالان واحدهای صنفی است که مسوولان این واحدها در اسرع وقت بایستی نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

برچسب‌ها آرد ایرنا استان قزوین ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد ایرنا استان قزوین آرد ایرنا استان قزوین ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ طاهری اظهار داشت: طرح پایش نانوایی‌ها بصورت دوره‌ای برگزار می‌شود و طی آن کیفیت و نحوه عرضه نان و همچنین شاخص‌های بهداشتی در نانوایی‌ها مورد بررسی قرارمی گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایلام اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه‌های ۱۹۰ و ۱۲۴ برای پیگیری با مسئولان در میان بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • راه‌اندازی بازارچه‌ها در چهارمحال و بختیاری در دستورکار باشد
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • سرپرست فرمانداری ویژه میناب منصوب شد