Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره حج و زیارت کاشان ضمن اشاره به اعزام زائران در قالب ۳ کاروان به حج تمتع گفت: ۳۳۵ زائر از کاشان به حج تمتع اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

حمیدرضا بهروزی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، ضمن اشاره به جزئیات اعزام زائران کاشانی به حج تمتع اظهار داشت: امسال 335 نفر از مردم کاشان در قالب سه کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 12 نفر در قالب عوامل کاروان زائران کاشانی را همراهی می‌کنند، افزود: سه مدیر، سه معاون، سه روحانی، یک خدمه آقا، یک معین خانم کاروان و یک معین آقا کاروان زائران کاشانی را در قالب عوامل همراهی می‌کنند.

رئیس اداره حج و زیارت کاشان با بیان اینکه اعزام‌ها از اواخر خرداد آغاز می‌شود، ابراز داشت: حج تمتع امسال بنا شده است تا 27 لغایت 28 روز به پایان برسد و این موضوع یکی از درخواست‌های زائران به منظور کاهش سفر بوده است.

اسامی اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع سال جاری اعلام شدیک هزار و 16 زائر حج تمتع از خراسان جنوبی اعزام می‌شوندآغاز ثبت نام در کاروا‌ن‌های حج تمتع 1401 /سامانه رزرو در دسترس متقاضیان

وی با بیان اینکه دو کاروان مدینه بعد و یک کاروان نیز مدینه قبل است، گفت: سال 99 کاشان 920 زائر در قالب هفت کاروان سهمیه داشت اما امسال به دلیل اینکه هر کشور تنها 50 درصد ظرفیت امکان اعزام زائر دارد تعداد زائران اعزامی ایران نیز به 38 هزار نفر کاهش یافت و از سوی دیگر محدودیت سنی زیر 65 سال نیز برای زائران از سوی عربستان اعمال شد.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر حج و زیارت فارس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعزام زائران عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه امسال انجام می‌شود و در نخستین پرواز ۲۵۰ نفر زائر از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.
زینلی افزود: نخستین کاروان اعزامی از شیراز شامل زائرانی از استان‌های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر هستند.
به گفته او؛ اعزام‌های بعدی حج عمره بعد از برگزاری حج تمتع صورت می‌گیرد.
مدیر حج و زیارت فارس همچنین از اعزام نخستین کاروان حج تمتع از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز از نیمه اول خرداد خبر داد.
به گفته زینلی؛ کاروان‌های حج تمتع امسال تحت عنوان "کاروان‌های حرم تا حرم همراه با شهدا "به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر خراسان‌رضوی امسال به سرزمین وحی
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • اولین کاروان حج عمره لرستان پنجم اردیبهشت اعزام می‌شود
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز