Web Analytics Made Easy - Statcounter

حراست وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، تهیه بلیت تماشای بازی‌های لیگ برتر در سه هفته باقی مانده تنها از درگاه اختصاصی فروش بلیت مسابقات و بررسی وضعیت تزریق واکسن کرونا امکان‌پذیر است.

به گزارش ایران آنلاین،  حراست وزارت ورزش و جوانان در این اطلاعیه اعلام کرد که با توجه به برگزاری سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها برابر با اعلام ستاد مبارزه با کرونا تنها با بررسی شرایط تزریق واکسن از طریق سامانه «ایران من» و تهیه بلیت از درگاه اختصاصی فروش بلیت مسابقات امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بلیت فیزیکی و کاغذی مورد تایید نیست و از ورود تماشاگرانی که بلیت کاغذی در دست داشته باشند به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.

دیدارهای سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به ترتیب ۲۹ اردیبهشت، سوم و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر سه هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال ایران از سوی سازمان لیگ اعلام شد.

تا به حال تیم مهرام، شهرداری گرگان و ذوب آهن به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات صعود کردند. برنده دیدار پنجم تیم‌های طبیعت و نفت آبادان نیز به این مرحله صعود می‌کند.امکان تغییر برنامه این رقابت‌ها با توجه به حضور تیم شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ غرب آسیا وجود دارد.

برگزاری جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی با حضور داوری

جلسه سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در خصوص بررسی حواشی رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال باحضور جواد داوری رئیس فدارسیون بسکتبال برگزار شد.

تصمیمات اخذ شده در این جلسه به شرح زیر است:

در صورت ایجاد هرگونه بی‌نظمی، توهین و پرتاب اشیا توسط تماشاگران تیم میزبان که موجب اختلال در نظم برگزاری مسابقات شود، بازی متوقف خواهد شد. در صورت تکرار، تیم میزبان موظف به تخلیه تماشاگران توسط یگان ویژه در کمترین زمان ممکن است. در صورت امتناع، با تصمیم سرداور، ناظر و نماینده فدراسیون نتیجه بازی ۲۰ بر صفر به سود تیم حریف اعلام و باخت فنی اعمال خواهد شد.

در خصوص ادامه میزبانی تیم متخلف و حضور تماشاگران، کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ باتوجه به محدودیت زمانی تا تشکیل کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین درصورت رفتار تحریک‌کننده کادر فنی و بازیکنان علیه تماشاگران یا تیم حریف، با تشکیل کمیته فنی مسابقات سازمان لیگ در پایان بازی فرد خاطی محروم و پرونده او به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود.

حضور یگان ویژه در تمامی بازی‌ها الزامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر