Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید خلیل احمدی موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلاس ها در سطح شهرستان بجنورد ۲ هزار نفر ساعت، شهرستان شیروان، مانه و سملقان، اسفراین هریک هزار نفر ساعت و مابقی در دیگر مدارس متوسطه شهرستان ها برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه این کلاس ها تا ۴۸ ساعت قبل از شروع کنکور نیز برای دانش آموزان برگزار خواهد شد گفت: هفت هزار نفر ساعت دیگر تا زمان برگزاری کنکور در سطح مدارس متوسطه استان تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون هفت هزار و ۵۰۰ دانش آموز استان در کنکور سراسری پیش رو شرکت می کنند که از این تعداد ۵۱ درصد دختر و مابقی دانش آموز پسر هستند.

معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: همچنین برای این تعداد دانش آموز در طی سال کلاس های مشاوره برنامه ریزی تحصیلی، انگیزشی و کاهش استرس برگزار شد.

احمدی موسوی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد شرکت کنندگان در کنکور پیش رو در رشته انسانی با سه هزار و ۷۰۰ نفر هستند گفت: در رشته تجربی ۲ هزار و ۶۰۰ نفر و در رشته ریاضی ۶۰۰ نفر است.

وی گفت: در مجموع ۱۴۶ مدرسه متوسطه  در سطح استان فعال است که از این تعداد ۱۱۳ مدرسه شهری و مابقی روستایی هستند، همچنین این مدارس ۹۵۴ کلاس درس دارد که ۸۳۰ کلاس درس در مدارس شهری و مابقی روستایی هستند.

به گزارش ایرنا، در مجموع ۱۶ هزار و ۷۸۳ دانش‌آموز استان  در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شرکت کردند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۲ نفر دختر و ۶ هزار و ۷۵۱ نفر پسر بودند.

براساس این گزارش در مجموع داوطلبان کنکور استان یکهزار و ۸۹۴  نفر در رشته هنر، ۱۱ هزار و ۱۴۷ داوطلب در رشته های علوم ریاضی ، پنج هزار و ۳۱۲ داوطلب  انسانی، ۶ هزار و ۳۱۱ داوطلب در رشته علوم تجربی و ۲ هزار و ۷۹ داوطلب در رشته زبان های خارجی بودند.

۱۸۷ هزار و ۷۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش بجنورد خراسان شمالی وزارت آموزش و پرورش کنکور هزار نفر ساعت خراسان شمالی دانش آموز ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش گفت: فرش به عنوان زیست‌بوم منطقه خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش امروز در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل اظهار کرد: هنرستان‌های خراسان شمالی زمینه ساز رشد و توسعه این استان را فراهم کرده اند.

وی افزود: ۵ درصد رشد در حوزه فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی نشان از کار جهادی مدیران آموزش و پرورش است.

مدیرکل دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارو دانش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنرستان‌ها به زودی زمینه ساز رشد اقتصادی استان خواهند شد، افزود: فرش به عنوان زیست بوم این منطقه قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد.

بیات از اختصاص ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در حوزه تجهیز و نوسازی به هنرستان‌های خراسان شمالی در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم برای سال جاری افزایش خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش