Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@03:30:12 GMT

درب های چوبی لوکس اتاق خواب چه ویژگی هایی دارند ؟

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۴۹۵

درب های چوبی لوکس اتاق خواب چه ویژگی هایی دارند ؟

 

 

تا به حال درب های خاص تمام چوب اتاق خواب ها را دیده اید؟ آیا فکر کرده اید که درب تمام چوب چگونه می تواند زیبایی منحصر به فردی به اتاق خواب شما بدهد؟ درب لوکس اتاق خواب با چوب های بسیار خاص و رنگ های مقاوم به گرد و غبار و آسیب دیدگی به تولید می رسند.

با توجه به اینکه نمای یک اتاق خواب، بسیار به نوع در به کار رفته برای آن اتاق خواب بستگی دارد، لازم است که افراد حتما در هنگام انتخاب درب اتاق خواب به جنس درب و زیبایی آن توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب های لوکس اتاق خواب دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

درب های لوکس اتاق خواب یکی از مهم ترین لوازمی هستند که بعد از ساخت منزل مسکونی خریداری می شوند و نصب خواهند شد. امروزه، تنوع بسیار زیادی برای درب های لوکس اتاق خواب وجود دارند. درب چوبی لوکس باید از چندین جنبه دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد که از جمله این جنبه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

زیبایی منحصر به فرد

در حال حاضر اکثر درب لوکس اتاقی به صورت تمام چوب به تولید می رسند. زیرا چوب ها می توانند زیبایی منحصر به فردی را به منازل دهند و در بهبود شرایط دکوراسیون منزل نقش موثری را ایفا می کنند.

کیفیت بالا

یک درب اتاق خواب چوبی لوکس، فقط نباید دارای ظاهری خاص و شکیل باشد. در واقع، به کار بردن چوب با کیفیت بسیار بالا در درب های چوبی بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین خاطر، حتما در هنگام خرید درب تمام چوب به کیفیت آن توجه داشته باشید.

ضد گرد و غبار بودن

یکی از بهترین ویژگی های یک درب درب چوبی لوکس این است که بتواند به سادگی تمیز شود و برای تمیز کردن آن دردسر نداشته باشد. پس در هنگام خرید درب تمام چوب، به کیفیت چوب و همچنین، ضد گرد و غبار بودن آن توجه کنید.

درب چوبی لوکس با رنگ پلی اورتان

استفاده از رنگ پلی اورتان در ساخت درب های چوبی لوکس باعث مقاومت بیشتر درب در برابر اب و رطوبت می شود و این رنگ نسبت به انواع رنگ های دیگر کیفیت بالاتری دارد .

نوع روکش چوب

درب های اتاق چوبی با انواع روکش های چوب مانند چوب راش ، بلوط ، گردو و توسکا ساخته مس شوند که هر کدام زیبایی خاصی دارند ، استفاده از روکش چوب ضخیم باعث می شود که نمای درب زیبایی و جلوه بهتری پیدا کند .

طرح درب های چوبی کلاسیک

درب چوبی کلاسیک معمولا در سبک های کلاسیک و یا نئو کلاسیک ساخته می شوند که در طراحی آنها می توان از منبت های چوبی و یا قاب های با روکش طبیعی چوب استفاده کرد .

رنگ پولیش

درب اتاقی پولیش داری ظاهری درخشان و براق  است که جلوه و نمایی خاص دارد و روی درب های کلاسیک و مدرن قابل اجرا هستند

درب تمام چوب اتاق خواب و زیبایی منحصر به فرد آن

چوب به عنوان یکی از عناصر فوق العاده عالی برای دکوراسیون داخلی منازل محسوب می شود. درب تمام چوب اتاق خواب، می تواند زیبایی منحصر به فردی به اتاق خواب شما بدهد. به خصوص اگر بتوانید در کنار درب چوبی، از وسایل چوبی دیگر نیز در اتاق خواب خود استفاده نمایید.

درب تمام چوب اتاق خواب با چوب های کاملا طبیعی راش و روس ساخته می شوند. زیبایی منحصر به فرد این درب ها به قدری است که شما با کار گذاشتن و نصب آن ها، شاهد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خودتان خواهید بود.

درب های لوکس اتاق خواب با روکش های چوبی؛ بهترین گزینه برای سخت پسندان!

یکی دیگر از انواع درب های لوکس اتاق خواب، درب  هایی هستند که دارای روکش های چوبی می باشند. در واقع، این نوع درب ها دارای چوب معمولی در وسط خود هستند و یک بخش بیرونی و یا خارجی این درب ها از روکش چوبی تهیه شده است.

بیشترین روکش های چوبی که برای درب های لوکس مورد استفاده قرار می گیرند، روکش هایی هستند که از جنس چوب راش و بلوط ساخته می شوند. زیبایی منحصر به فرد چوب این درختان، بسیار زیاد است. با توجه به اینکه درب های دارای روکش چوب، به صورت تمام چوب به تولید نمی رسند، قیمت نهایی متریال آن ها زیاد نیست. به همین خاطر، می توان با هزینه کمتری این درب های لوکس اتاق خواب را خریداری نمود.

رنگ پلی اورتان اسپانیایی؛ رنگی که باعث زیبایی و افزایش مقاومت درب تمام چوب اتاق خواب می شود

در صورتی که به دنبال یک درب تمام چوب و درب لوکس اتاق خواب می گردید که کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، می توانید اقدام به خرید درب های رنگ شده با پلی اورتان کنید. پلی اورتان یک نوع رنگ پلیمری است که می تواند کیفیت بسیار خوبی به درب لوکس اتاق خواب بدهد.

رنگ های پلی اورتان، از نظر کیفیت بسیار بالا هستند. از جنبه دیگر این رنگ ها بسیار مقاوم به گرد و غبار هستند و یک ظاهر براق و بدون گرد و غبار را بر روی درب ایجاد می کنند. این نوع رنگ ها مقاومت خوبی در برابر رطوبت و یا حتی حرارت و ضربه دارند.

به همین خاطر، بهترین گزینه برای درب لوکس اتاقی، استفاده از رنگ پلی اورتان است. زیرا این رنگ از هر لحاظ به رنگ های دیگری که بر روی چوب مورد استفاده قرار می گیرند، بهتر است.

آیا امکان سفارشی سازی درب های اتاق خواب وجود دارد؟

اگرچه تنوع بسیار زیادی برای درب های لوکس اتاق خواب ها وجود دارند. اما شاید برخی از افراد مدل های موجود در بازار را نپسندند و به دنبال مدل های سفارشی باشند. خوشبختانه، امکان سفارشی سازی انواع درب تمام چوب، دارای روکش چوب و ... وجود دارد. در صورتی که افراد مدل های موجود در بازار را برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود نپسندند، می توانند با توجه به ایده و سلیقه خودشان، یکی از درب های اتاق خواب را با رنگ دلخواه، چوب دلخواه و طرح دلخواه سفارش دهند.

 

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات خودرو‌های لوکس مشخص شد | کدام مدل‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟

اساس احکام مالیاتی بودجه سال ۱۴۰۳، خودرو‌های بالای ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.

 بر اساس بند پ تبصره ۶ احکام مالیاتی قانون بودجه سال ۱۴۰۳، انواع خودروی سواری و وانت دو اتاق (کابین) دارای شماره انتظامی شخصی در اختیار مالکان اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی که نرخ روز خودروی آنها بیش از سی و پنج میلیارد (۳۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰) ریال است نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد (۱) می‌شوند.

مأخذ محاسبه مالیات خودرو موضوع این بند نرخ روز خودرو بر مبنای ماده (۳۰) قانون مالیات بر ارزش افزوده توسط سازمان امور مالیاتی کشور تعیین می‌شود. سازمان مزبور مکلف است مراتب را به نحو مقتضی بر اساس اطلاعات دریافتی از پلیس راهور به اطلاع اشخاص مشمول برساند.

تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی مکلفند مالیات سالانه مربوط به خودرو‌های تحت تملک خود و فرزندان کمتر از هجده سال و محجور تحت تکفل را حداکثر تا پایان بهمن سال ۱۴۰۳ پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت مشمول حکم ماده (۱۹۰) قانون مالیات‌های مستقیم هستند.

ثبت نقل و انتقال خودرو‌هایی که به موجب این بند برای آنها مالیات وضع شده است قبل از پرداخت بدهی مالیاتی مورد انتقال، شامل مالیات بر دارایی نقل و انتقال قطعی و اجاره ممنوع است؛ متخلفان از حکم این بند در پرداخت مالیات متعلقه مسؤولیت تضامنی دارند.

پلیس راهور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مکلف است فهرست مالکان و خودرو‌های مشمول را مطابق با درخواست سازمان امور مالیاتی کشور حداکثر تا پایان فروردین سال ۱۴۰۳ به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و امکان دسترسی برخط جهت استعلام موردی را برای این سازمان فراهم کند.

مالیات تعیین شده در اجرای این بند قطعی است و اعتراض اشخاص در اجرای تبصره (۱) ماده (۲۱۶) قانون مالیات‌های مستقیم قابل رسیدگی خواهد بود.

منبع: روزگار خودرو

tags # مالیات ، خودرو لوکس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • اقامت در هتل های لوکس ترابزون با فلای تودی
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • تکمیل مرحله اول ساخت اسکلت چوبی ضریح حرم بانوی کرامت
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • موکت مناسب برای اتاق خواب شما چیست؟
  • مالیات خودرو‌های لوکس مشخص شد | کدام مدل‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟
  • خودروهای لوکس در انتظار مالیات
  • مرحله اول اسکلت چوبی ضریح حرم حضرت معصومه(س) تکمیل شد
  • تکمیل مرحله نخست اسکلت چوبی ضریح جدید حرم حضرت معصومه(س)
  • خرید و نصب پارکت چوبی؛ ترکیبی از زیبایی و کیفیت