Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@09:39:56 GMT

حکم اسرای فلسطینی «تونل آزادی» صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۵۰۱

حکم اسرای فلسطینی «تونل آزادی» صادر شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دادگاه رژیم صهیونیستی به منظور قرائت احکام صادره علیه اسرای «تونل آزادی» امروز (یکشنبه) برگزار شد.

بر اساس گزارش «المیادین»، رژیم صهیونیستی پنج نفر از این اسرا به نام‌های «محمد ومحمود العارضة ، یعقوب قادری، أیهم کممجی، و مناضل انفیعات» را به اتهام حفر تونل به پنج سال و هشت ماه حبس و جریمه مالی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز حکم مربوط به اسیر ششم در این پرونده یعنی «زکریا الزبیدی» به دلیل وضعیت متفاوت وی در زندان صادر نشده است.

شش اسیر فلسطینی مذکور صبح روز دوشنبه شهریور ماه گذشته (ششم سپتامبر ۲۰۲۱)، موفق شدند از طریق تونلی که اندک‌اندک آن را تا بیرون از زندان امنیتی جلبوع حفر کردند، از زندان فرار کنند و دستگاه‌های امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی را در شوک فرو ببرند. این شش زندانی مدتی بعد دوباره به اسارت رژیم صهیونیستی در آمدند. 

زندان جلبوع که با  نظارت گروهی از کارشناسان ایرلندی بنا و در سال ۲۰۰۴ رسما افتتاح شده است، به علت تدابیر شدید امنیتی در اراضی اشغالی به «گاوصندوق»‌ معروف است چراکه سلول‌های آن به شکل صندوق طراحی شده‌اند.

 این زندان از پنج بند تشکیل شده است که هر بند آن پانزده سلول دارد و هر یک از این سلول‌ها گنجایش هشت زندانی را دارد.(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: تونل آزادی جلبوع اسیر فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

مخالفان و معترضان به سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز را هم در خیابان‌های فلسطین اشغالی به ویژه در تل‌آویو علیه وی شعار می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان خبر دادند، در دویستمین روز از عملیات 7 اکتبر (طوفان الاقصی) خانواده اسرای صهیونیست و شمار زیادی از معترضین به سیاست‌های نتانیاهو و اعضای ائتلافش با دستانی خونین در میدان پیما در تل‌آویو تجمع کردند.

به گزارش این رسانه‌ها شماری از اعضای خانواده اسرای صهیونیست به همراه ده‌ها نفر از معترضین صبح امروز سه شنبه در این میدان تجمع کرده و دستان خود را به که رنگ قرمز آغشته شده است را به نشان دستان خونی رهبران رژیم صهیونیستی به معرض نمایش  گذاشتند.

این افراد بار دیگر اعلام کردند از کابینه اسرائیل می‌خواهند تا اسرای موجود در غزه را زنده بازگرداند نه اینکه آنها آنان را در تابوت تحویل بگیرند.

در همین راستا ستاد برگزاری اعتراضات در شهر حیفا هم در بیانیه‌ای اعلام کرد، 200 روز از بزرگترین فاجعه‌ای که اسرائیل در تاریخ خود دیده است می‌گذرد، 200 روز است که همه ما قادر به نفس کشیدن نیستیم، از اینرو جایی برای گرامی داشت و جشن گرفتن این مناسبت وجود ندارد، پس امشب گرد هم آمده و خواهان آزادی فوری اسرا خواهیم شد.

لازم به ذکر است دیروز خیابان های اطراف محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قیساریه شاهد یکی از بزرگترین تجمع های اعتراض آمیز بود که در آن معترضین با ایجاد آتش سوزی در خیابان اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های وی ابراز داشتند.

آمار وحشتناک از 200 روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزهروز200 طوفان‌الاقصی|حمله پهپادی به شهر اشغالی «عکا»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • غزه؛ محور گفتگوی «بلینکن» و «گالانت»