Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:13:57 GMT

کشف ۴۰۰ تن برنج احتکاری در جویبار

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۵۷۳

کشف ۴۰۰ تن برنج احتکاری در جویبار

سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در راستای نظارت بر توزیع کالا‌های اساسی در بازار و جلوگیری از احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم، ماموران انتظامی از وجود یک انبار برنج در سطح شهر مطلع و موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی و همکاری اداره جهاد کشاورزی و جرائم اقتصادی استان، در بازرسی از این انبار موفق به کشف ۴۰۰ تن برنج احتکاری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته سرهنگ حسینی در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد و با توجه به محرز بودن احتکار، محل مورد نظر پلمب و مقدار برنج احتکار شده تحویل اداره جهاد کشاورزی شد.

او می‌گوید: ارزش ریالی کالای مکشوفه ۲۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکار کالا قاچاق کالا مراجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نشست هم اندیشی محمدعلی حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با رضا مختاری بازرس کل استان یزد درخصوص حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی برگزار شد.

حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد، در این نشست بیان کرد: جهادکشاورزی یک نهاد انقلابی بوده و از مهمترین رسالت‌های آن حفظ اراضی کشاورزی در راستای افزایش تولید و اشتغالزایی در روستا‌ها است.

وی افزود: سعی کردیم هر گونه سوء استفاده از اراضی واگذاری را به حداقل برسانیم با این وجود گاه تخلفاتی مشاهده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: عمده مسائل و مشکلات مردمی در جهادکشاورزی در حوزه امور اراضی بوده و ما در تلاشیم تا با برنامه ریزی‌های انجام شده درخصوص مرتفع شدن این موضوع گام‌های اساسی برداشته شود.

بازرس کل استان یزد، نیز خاطر نشان کرد: با وجود تمام مشکلات در بخش تولید به خصوص کشاورزی، هنر ما مدیران این است که با مدیریت صحیح مسئولیتمان ر به نحو احسن انجام دهیم.

مختاری ضمن اشاره به اینکه نظارت بر اجرای صحیح قانون و مقررات کشور از اولویت‌های سازمان بازرسی است، تصریح کرد: پیشگیری از تخلفات همیشه مقدمتر از برخورد و اصلاح است.

وی در پایان از استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد، به مدت دوماه در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • نخستین نشاء برنج در مازندران
  • آغاز کار و تلاش شالیکاران مازندرانی با نشاء برنج
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • کشت برنج با آبیاری آب زیرزمینی به دلیل نبود توجیه اقتصادی حذف می‌شود
  • استقرار تیم بازرسی اداره کل بازرسی استان یزد در جهادکشاورزی
  • شناسایی هفت مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • جدیدترین قیمت شکر و برنج خارجی در بازار | برنج هندی و پاکستانی کیلویی چند شد؟