Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@13:07:13 GMT

اصناف متخلف خراسان شمالی ۶ میلیارد ریال جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۶۱۰

اصناف متخلف خراسان شمالی ۶ میلیارد ریال جریمه شدند

سیدجواد سیدالموسوی با اشاره به اینکه با آغاز طرح هدفمندی یارانه، نظارت بر بازار شدت گرفت، گفت: در این ایام ۶۱۲ پرونده تشکیل شد که به دنبال آن بیش از ۶ میلیارد ریال جریمه برای اصناف متخلف خراسان شمالی در نظر گرفته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدجواد سیدالموسوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در گفت‌وگو باخبرنگار عصراترک اظهار داشت: از آغاز طرح هدفمندی یارانه ها، دستگاه های نظارتی با جدیت بیشتری در حوزه بازرسی در بازار ورود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مدت دو هفته از آغاز طرح هدفمندی یارانه‌ها، 31 اکیپ اختصاصی از تعزیرات استان، 180 مورد بازرسی و نظارت در سطح بازار انجام دادند.

این مقام مسئول اضافه کرد: گفتنی است که در این ایام 612 پرونده تشکیل، که براساس آن 6 میلیارد و 92 میلیون و 600 هزار ریال جریمه ثبت شده است.

سیدالموسوی یادآور شد: بیشترین تخلفات لحاظ شده در این پرونده ها مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم فروشی بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر سه‌شنبه در کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خراسان شمالی که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر تقویت صادرات در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، گفت: افزایش تولید و در کنار آن تقویت صادرات سبب رونق اقتصادی و دلگرمی تولیدکنندگان و صادرکنندگان است.

وی در ادامه با بیان اینکه افزایش تولید با بازاریابی جهانی باعث رونق اقتصاد شده، افزود: تمام تولیدات سطح استان استخراج و متناسب با آن بازارهای جدید جهانی شناسایی شود.

حسین‌نژاد اظهار کرد: اکنون بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات استان هستند و کشورها متناسب با نیازمندی‌های آن‌ها پالایش شود تا صادرات استان بازار جهانی پیدا کند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته رونق تولید و صادرات و تراز تجاری روند مطلوب داشت که در سال جاری قوی‌تر و با یک جهش بیشتر دنبال شود.

کد خبر 6087071

دیگر خبرها

  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد