Web Analytics Made Easy - Statcounter

 صادق خلیلیان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به‏ ۳  دستور کار این جلسه گفت: در دو سه سال اخیر دانش‌آموزان بیشتر به صورت مجازی آموزش دیدند که این موضوع منجر به ایجاد نقاط ضعف در کسب توانایی درسی در دانش‌آموزان شد.

او می‌گوید: قرار شد در تابستان امسال کلاس‌های جبرانی و تقویتی برگزار و توانایی لازم برای آموزش حضوری جهت سال تحصیلی آینده فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل گفت: طبق آمار ثبت احوال، در استان خوزستان حدود ۱۴ هزار کودک بازمانده از تحصیل داریم که قرار شد بر اساس برنامه‌ریزی، حدود ۴۰ درصد آن‌ها یعنی ۵ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز به تحصیل بازگردند.

به گفته این مقام مسئول، این دانش‌آموزان باید کلاس‌های ویژه‌ای را بگذرانند و در کنار دیگر دانش‌آموزان تحصیل را ادامه دهند.

آقای خلیلیان گفت: اقدامات کیفی در حوزه آموزش‌های مهارتی در سطح هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش در خوزستان باید به صورت ویژه دنبال شود تا شاهد رقابت دانش آموزان برای راهیابی به مدارس مهارتی در استان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازمانده از تحصیل بازگشت به مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رقص پرشور دانش آموزان یک مدرسه ابتدایی
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد