Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@01:53:14 GMT

دلایل خودکشی کارگر دخانیات گلستان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۵۹۸۸۸

یکی از کارگران شرکت دخانیات گلستان، از اقدام خودکشی یکی از همکاران خود خبر داد.

یکی از کارگران شرکت دخانیات گلستان در تماس با ایلنا، از خودکشی یک کارگر فصلی در محوطه اداری شرکت خبر دادند؛ به گفته‌ی این کارگران، فرد مصدوم با نام «حمید شاهینی» حدود ۵۲ سال دارد. او با ۲۰ سال سابقه کار به صورت فصلی به عنوان راننده یک خودروی خاور در شرکت مشغول کار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص دلیل خودسوزی همکار خود گفت: مشکلات بوجود آمده در محل کار از عمده دلایل این خودکشی بوده است. وی هم‌اکنون در بیمارستان ۵ آذر گرگان بستری است و حدود ۴۰ درصد سوختگی دارد.

این کارگر گفت: آقای شاهینی اخیرا بر اثر حادثه‌ای که در روزهای گذشته برای وی در محل ورودی شرکت اتفاق افتاد و خودرویش به ستون بیرونی پارکینگ برخورد کرد، توبیخ و به کمیته انضباطی معرفی شد. در آن حادثه‌ آقای شاهینی بر اثر افتادن چرخ عقب خودرو در جوی آب و برخورد سرش به قسمت جلوی خودرو بیهوش شد اما از قرار معلوم حادثه ازسوی مسئولان شرکت عمدی برداشت می‌شود.

وی با بیان اینکه آقای شاهینی بر اثر این حادثه چند روز در بیمارستان بستری بود تا اینکه امروز صبح (یکم خرداد ماه) به محل کار خود آمد، افزود: وی به محض ورود متوجه شد نه تنها کسی از شرکت جویای احوال وی نبوده بلکه بابت حادثه دو سه روز پیش به کمیته انضباطی معرفی شده است. این موضوع باعث نارحتی وی شد که درنهایت با ریختن بنزین روی خود اقدام به خودکشی کرد.

طبق گقته همکاران وی، آقای شاهینی متاهل و دارای دو فرزند دختر است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه سادات میررسولی از برگزاری ۳۷۴ طرح پاتوق گفتگو در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در نخستین مرحله از اجرای این طرح، ۱۳۴ پاتوق دانش آموزی، ۷۲ مورد دختران و ۲۰۳ مورد برای عموم بانوان برگزار شد.

وی افزود: این طرح با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی، انسجام و همگرایی بیشتر در درون جامعه، کم شدن فاصله حاصل از جنگ شناختی دشمن با عموم مردم و ایجاد انس و ارتباط سالم در قالب‌های گفتگوی چهره به چهره در فضاهایی با مخاطب عام تر برگزار شد.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حوزه خانواده و بانوان این اداره کل در مناسبت‌های مختلف از طریق راهبرد گفت‌وگو اقشار مختلف جامعه اعم از استاد حوزه و دانشگاه، دانشجویان، دانش آموزان، بانوان خانه‌دار، دختران، جوانان و نوجوانان را کنار یکدیگر گرد هم آورده و شرایطی رقم‌زده تا اقشار جامعه حول یک محور با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۲۸ بانو در این طرح شرکت کردند، افزود: با توجه به اجرای طرح ملی زندگی با آیه‌ها، پیش بینی می‌شود در سه ماه اول سال ۱۴۰۳ تعداد پنج هزار بانوی گلستانی در پاتوق زندگی با آیه‌ها شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ تشخیصی بر پایه DNA
  • دلایل عدم‌ تجاری‌سازی کیت‌های‌ برپایه DNA بررسی شد
  • دلایل عدم‌تجاری‌سازی کیت‌های‌تشخیص‌دهنده برپایه DNA مطرح شد
  • کسب گواهینامه مدیریت پسماند توسط شرکت گاز استان گلستان
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است