Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایت خواه در نشست برنامه‌ریزی پانزدهمین دوره جشن‌های سراسری مردمی و معنوی زیر سایه خورشید که با حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: جشن های ملی و بین المللی زیر سایه خورشید پانزدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد این جشن ها در ۱۵ کشور دیگر نیز برگزار می‌شود.

هدایتخواه در ادامه گفت: این جشن ها از میلاد کریمه اهل بیت شروع و تا میلاد امام حسن مجتبی ادامه دارد که با حضور خدام رضوی، پرچم متبرک آن حضرت در استان های مختلف حضور پیدا خواهد کرد و در این ایام کل کشور حس و بوی رضوی می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این سالها که خدام حضور پیدا کردند اولین بار است که این جلسات با حضور استاندار برگزار می شود در سال هایی که آیت الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشتند در برگزاری جشن ها اهتمام جدی وجود داشت.

این مسئول در ادامه گفت: در سال ۱۴۰۰ برنامه های مختلفی در همین زمینه برگزار شد در سال گذشته به مدت ۷ روز این برنامه‌ها در استان برگزار شد و در ۱۷ نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد خدام رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی حضور پیدا کردند و ۸۷ برنامه در کل استان اجرا گردید و ۱۵ هزار نفر به صورت مستقیم در این برنامه‌ها حضور داشتند و تعداد بسیار زیادی نیز به دلیل بیماری کرونا از صدا و سیما و رسانه ها شاهد این برنامه بودند.

وی در ادامه گفت: برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با خانواده شهدا دیدار با بیماران؛ حضور در مراکز درمانی حضور در جمع طلاب حضور در زندان ها و دیدار با گروه های جهادی اهدای حواله مصالح به زلزله‌زدگان دنا که به تعداد ۲۰۰ خانواده کمک های این چنینی شد، دیدار با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و آزادی هشت نفر از زندانیان جرایم مالی به برکت حضور خدام آستان قدس رضوی در استان بود و اتفاق ویژه اینکه کودک ۴ساله چرامی که در کما به سر می‌برد شفا یافت.

هدایتخواه افزود: امسال کاروان خدام رضوی به مدت ۹ روز از ۱۴ خرداد وارد استان شده و تا ۲۲ خرداد حضور دارند که در ۹ شهرستان این برنامه‌ها برگزار می‌شود و بیش از ۳۸ برنامه داریم.

وی گفت: از جمله این برنامه‌ها دیدار با جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد حضور در خانواده های کم برخوردار و پاکبانان و برای اولین بار دیدار با عشایر را خواهیم داشت البته جشنواره فرهنگی رضوی را نیز به کمک ارشاد اسلامی برگزار می کنیم کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس در هنگام حضور در شهرها نیز در مسیر خود در روستاهای اطراف حضور پیدا خواهند کرد.

هدایتخواه یادآور شد: امیدواریم امسال مسئولان استانی حمایت های لازم را داشته باشند و در شورای اداری امسال حضور پیدا خواهیم کرد برنامه‌ها نیز جنبه فرهنگی و اجتماعی داشته و برای این مدت کل فضای استان امام رضایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تشریح برنامه های زیر سایه خورشید خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد برنامه ها خدام رضوی حضور پیدا آستان قدس جشن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار شهرستان گچساران از برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد در اردیبهشت سال‌جاری در این شهرستان خبر داد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در این زمینه سنگ تمام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، روان‌بخش دیهیم‌خوب، امروز_ سه‌شنبه، بیست‌وهشتم فروردین _ در اولین نشست شورای اداری شهرستان گچساران، اظهار کرد: عملیات وعده صادق سپاه پاسداران در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی یک‌بار دیگر عزت، اقتدار و جایگاه ایران اسلامی را در جهان نشان داد به‌طوری‌که کشورهای جهان از ایران حساب ویژه‌ای می‌برند.

وی افزود: اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مسیری است که شهدا برای همه ما ترسیم کرده‌اند، از این رو عملیات سپاه پاسداران عملیات بی‌نظیری بود که قدرت‌های استکباری جهان را به حیرت واداشت.

فرماندار گچساران گفت: بودجه در جلسه شورای برنامه‌ریزی پیگیری و بررسی خواهد شد، اما اخیراً مبلغ چهار میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان به‌حساب فرمانداری شهرستان واریز شد که این مبلغ برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: باید مدیران قانون‌مدار باشند و به بهانه خدمت نباید قانون را دور زد، البته کار برای مردم خوب است، اما هر مدیری بایستی پاسخگوی عملکردش هم باشد و انتظار این است که خدمات به شهروندان حتماً در چارچوب قانون صورت بگیرد.

دیهیم‌خوب خاطرنشان کرد: در بحث تکمیل پروژه‌ها کارها و اقدامات ادامه دارد و مدیران در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حتماً طرح و برنامه‌هایی برای پیشبرد پروژه‌ها داشته باشند، اما موضوع دیگر اینکه مدیران به حاشیه‌ها توجه نکنند چراکه هر مدیری یک روز معارفه و یک روز هم تودیع می‌شود بنابراین مدیران باید حتماً به کارشان بچسبند و صادقانه تا لحظه‌ای که مسئولیتی دارند پای‌کار باشند.

وی افزود: روز ششم اردیبهشت نخستین اجلاسیه شهدای ارتش را داریم که یک رویداد بزرگ فرهنگی در این شهرستان است و شعار همه این است که مدیون شهدا هستیم و باید در این اجلاسیه سنگ تمام بگذاریم، میهمان‌های کشوری زیادی خواهیم داشت و همه مدیران تعامل و همکاری در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این اجلاسیه داشته باشند.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به‌پیش رو بودن فصول گرم سال دو دستگاهی که از هم اکنون باید برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند، ادارات آبفا و برق هستند و حتماً بایستی جلسه‌ای با مدیران استانی و شهرستانی برای رفع هرگونه احتمال تنش آبی و همچنین در خصوص مشکلات برق در شهرستان برگزار شود تا از بروز هر نوع مشکلی در آینده پیش‌گیری شود.

کد خبر 745265

دیگر خبرها

  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • اقتدار امروز ایران، نتیجه جان‌فشانی شهداست
  • تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق