Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) با انتشار اطلاعیه‌ای کودکان و نوجوانان را برای حضور در اجتماع سلام فرمانده در روز پنجشنبه ۵ خردادماه در ورزشگاه آزادی دعوت کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) با انتشار اطلاعیه‌ای کودکان و نوجوانان را برای حضور در اجتماع سلام فرمانده در روز پنجشنبه ۵ خردادماه در ورزشگاه آزادی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این اطلاعیه آورده است:

کودکان و نوجوانان هیأت رایه‌العباس (علیه‌السّلام)؛ سلام علیکم. رفقا اگر من جای شما بودم، به جای شرکت در جلسه پنجشنبه هیأت، برای اجرای سرود سلام فرمانده به ورزشگاه آزادی می‌رفتم.

مراسم اجتماع و همخوانی سرود سلام فرمانده بناست با حضور نوجوانان دهه نودی و دهه هشتادی و خانواده‌هایشان و همچنین ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) روز پنجشنبه ۵ خردادماه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

هیأت رایه العباس (ع) بنا دارد در این روز از نماز مغرب به مناسبت شهادت امام صادق (ع) مراسم عزاداری با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمدباقر علوی تهرانی و مرثیه‌خوانی محمود کریمی برگزار کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود کریمی سرود سلام فرمانده اجتماع ورزشگاه آزادی ورزشگاه آزادی سلام فرمانده محمود کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است.

به گزارش تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استقلال هیچ شکایتی از مایلی کهن نکرده است! ۳ شکایت بزرگ از استقلال در فیفا

دیگر خبرها

  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال / یگان‌ویژه شکایت کرده است
  • رونمایی از نماهنگ جدید خواننده سلام فرمانده
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • مجازات متخلفان کنکور چیست؟
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • بانگ آزادی شنیدنی شد
  • سپاه منادی آزادی و عدالت خواهی است