Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان اسکندری امروز در جلسه هماهنگی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش گفت: به منظور حمایت از بهره برداران و تداوم فرایند تولید در بخش کشاورزی تسهیلات سرمایه در گردش تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان برای واحد‌های سنتی و کوچک، دام و طیور و آبزیان با سود ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برای واحد‌های بزرگ و صنعتی بخش کشاورزی هم این تسهیلات بدون محدودیت و باتوجه به جمعیت دامی در واحد تولیدی پرداخت می‌شود و سود تسهیلات نیز تا ۱۸ درصد متغیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تولید کنندگان بخش کشاورزی خواست تا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های استان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و با آسان کاری که صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهلات سرمایه در گردش دریافت کنند.

اسکندری گفت: ۱۶/۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی کشور اختصاص یافته است، مجموعه جهاد کشاورزی با همکاری بانک کشاورزی باید آسانکاری و شرایط دریافت این تسهیلات را فراهم کنند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این راستا قابل قبول نیست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان می گوید: واحد‌های مرغداری، دامداری و شیلات استان باید به بهترین نحو از این تسهیلات برخوردار شوند و کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش عامل راکد ماندن این واحد‌ها نشود.

او می گوید: بازار عرضه و تقاضای محصولات تولیدی بخش کشاورزی به حالت پایدار و ثبات رسیده، مکانیسم عرضه و تقاضا در بازار آزاد، تعادل را در تولید و توزیع ایجاد خواهد کرد و این تعادل در نهایت به نفع تولید کننده و مصرف کنندگان خواهد بود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان نیز در این جلسه گفت: در اردیبهشت ماه امسال ۳ میلیون و ۷۸۳ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان شده است و مشکلی در این راستا نخواهیم داشت.

فرزاد معاونی گفت: تولید گوشت قرمز هم در دامداری‌های سنتی و صنعتی استان همچون گذشته انجام می‌شود و با پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای خرید نهاده‌های دام و طیور و آبزیان، تولید کنتدگان را حمایت می‌کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش جهاد کشاورزی بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۵۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما استان همدان، شهرک گلخانه‌ای «رُز» در دو کیلومتری شهر قروه درگزین در روستای عمان واقع شده که سال ۹۸ افتتاح شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان درگزین با بیان اینکه در این شهرک گلخانه‌ای ۶۴ واحد گلخانه مشغول فعالیت هستند گفت: ۳۳۰ نفر مستقیم و غیر مستقیم در این شهرک مشغول فعالیت هستند.

فتحی افزود: مساحت گلخانه سی و سه هکتار است که تولید سالانه این واحد‌ها ۵ هزار تن است.

سالانه ۴۱ هزار و ۴۵۰ تن محصول گلخانه‌ای در استان همدان تولید می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت یارانه به زنجیره تولید از تورم جلوگیری می کند
  • پرداخت ۱۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های تولیدی
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • فعالیت ۱۳۰ هزار بهره‌بردار حوزه کشاورزی در کردستان
  • ۴۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های کردستان طی سال گذشته
  • جهش تولید با تامین منابع مالی اتفاق می‌افتد
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • سرمایه گذاری هزار و ۸۴ میلیارد ریالی طرح کشاورزی در استان همدان
  • عضویت ۵ شرکت دانش بنیان در صندوق بخش کشاورزی خراسان شمالی/کاهش توان مالی صندوق های کشاورزی