Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از توزیع حدود ۷۵۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی nv دو ماهه ابتدای سال جاری بین استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایران اکونومیست از شرکت خدماتی حمایتی کشاورزی، «حمید رسولی» افزود: در سال جاری با وجود همه چالش‌های بین‌المللی در حوزه تأمین نهاده‌های کشاورزی، تاکنون بیش از ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک دیده شده و در دو ماهه ابتدای سال جاری حدود ۷۵۰ هزار تن آن بین استان‌های کشور توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اظهار داشت: به میزان ذخیره استراتژیک کودهای کشاورزی اشاره و اعلام کرد که هم‌اکنون ذخیره کشور بیش از ۵۰۰ هزار تن انواع کودهای کشاورزی است که ذخیره مطمئن و قابل اتکایی است.

وی با بیان این که برنامه ابلاغی سال جاری در حدود ۳.۵ میلیون تن است، ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی مناسب و تمهیدات لازم، برنامه ابلاغی را به طور کامل اجرایی خواهیم کرد.

رسولی خاطرنشان کرد: با عنایت به استقبال کشاورزان از مصرف کودهای فسفاته و پتاسه در سال جاری، به‌طور قطع سال پرمصرفی را در مصرف کودهای کشاورزی در راستای افزایش کمیت و کیفیت محصولات کشاورزی خواهیم داشت.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: وزارت جهاد کشاورزی ، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، سید جواد ساداتی نژاد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تن انواع کودهای کودهای کشاورزی سال جاری هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تامین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی با اشاره به قابلیت‌های کشاورزی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولیدات باغی و کشاورزی و نقش آن در ایجاد اشتغال و تولید، اظهار کرد: تأمین و توزیع سوخت موردنیاز بخش کشاورزی استان یکی از رسالت‌های این شرکت است که با تلاش همکاران این شرکت و همکاری جهاد کشاورزی استان این امر به خوبی محقق شده است.

وی از توزیع الکترونیکی ‏سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی سدف در جهت تحقق دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع و ‏تحقق حقوق شهروندی خبر داد و افزود: با همکاری جهاد کشاورزی استان و پلیس راهور پلاک گذاری ادوات کشاورزی استان نیز انجام شده است که این امر، نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج ‏از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان را به همراه دارد.‏

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۳۲ ‎هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان؛ از مصرف ۱۱۸ میلیون لیتری سوخت این ادوات در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج میلیون لیتر سوخت در بخش چاه‌های مجاز آب کشاورزی و دو میلیون لیتر نیز در بخش تولیدی و مرغداری استان در سال گذشته مصرف شده است.

نوکانی گفت: سال گذشته در راستای ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان، رونق تولید و اشتغال‌زایی، ۱۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان تأمین و توزیع شده است که سهمی ۲۵ درصدی از مصرف نفتگاز استان را شامل می‌شود.

کد خبر 746679

دیگر خبرها

  • فوت و مصدومیت ۱۱۸ نفر بر اثر غرق شدگی در سال جاری 
  • کاهش ناترازی در الگوی کشت برنامه راهبردی تات
  • سهم ۲۵ درصدی بخش کشاورزی از مصرف نفت‌گاز استان کردستان
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • بررسی مدیریت خشکسالی در شورای حفاظت از منابع آبی مازندران
  • توزیع بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان پلدشت در سال ۱۴۰۲
  • ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در ایران/ ۳۱ هزار دستگاه انواع تراکتور بین کشاورزان توزیع شد
  • مصرف کود‌های یارانه‌ای در قم افزایش می‌یابد
  • جزییات یارانه حمایتی کودکان دچار سوء تغذیه / احتمال افزایش ۲۵ درصدی بودجه طرح «امنیت غذایی»
  • توزیع حدود ۵۴ هزار تن کود شیمیایی