Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء گفت: آزادسازی خرمشهر تعبیر آیه قرآنی «وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ» بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ محمدجعفر اسدی، معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به فرارسیدن سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) و فرمایش مقام معظم رهبری با این مضمون که خرمشهرهای جدید در راه است، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر تعبیر آیه قرآنی «وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَی اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا» (و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد و هرکس بر خدا توکل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی اضافه کرد: نه دوستان انتظار فتح خرمشهر را داشتند و نه دشمنان باور می‌کردند که توانسته‌ایم خرمشهر را آزاد کنیم، به طوری که صدام گفت اگر ایرانی‌ها موفق شدند خرمشهر را آزاد کنند کلید بصره را تحویل‌شان می‌دهم، بنابراین با این برداشت مقام معظم رهبری عنوان می‌کنند که «مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ»‌ها در پیش است.   معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه شاید اکنون بسیاری باور نکنند که استکبار جهانی (آمریکا، رژیم صهیونیستی) روزگاری فرو خواهند پاشید، عنوان کرد: مقصود امام خامنه‌ای از «خرمشهرهای جدید در راه است» این است که استکبار جهانی همانند معجزه آزادسازی خرمشهر با شکست مواجه خواهد شد، البته تقوا لازمه دستیابی تحقق آیه «به مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ» است.   اسدی با تأکید بر اینکه اگر به خدا توکل کنیم، بسیاری از مشکلات و مسائل به وجود آمده رفع می‌شود، مطرح کرد: البته مضمون «خرمشهرهای جدید در راه است» این نیست که جهاد نظامی در پیش داریم، بلکه جهاد علمی، سیاسی، فرهنگی، جنگ نرم و ... به مراتب دشوارتر از جنگ نظامی است.   وی در ادامه توضیح داد: مشاهده جنگ میان حق و باطل در ۶ جبهه است؛ نخست نظامی، دوم اقتصادی، سوم سیاسی، چهارم روانی، پنجم جبهه جنگ نرم و ششم جبهه فرهنگی. هرکدام از این جبهه‌ها می‌تواند فرو بریزد یا شکست بخورد.   معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز یوم‌النکبه (سالروز اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ میلادی) تأکید کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی به اواخر عمر خود نزدیک شده و هر جنایتی هم مرتکب می‌شود به ضرر خود است.   فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه متذکر شد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که همواره دم از حقوق بشر می‌زنند و صحبت از مصونیت خبرنگاران به میان می‌آورند، به راحتی شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی را به شهادت رساندند و قوانین خودشان را هم زیر پا گذاشتند، هرچند استکبار پایبندی به هیچ قانونی نیست.   سردار اسدی تشریح کرد: جمهوری اسلامی در ۴۴ سال گذشته چهره واقعی غرب را به آزادگان جهان نمایانده، در حالی که پیش از این برخی از کشورها معتقد بودند که استکبار جهانی و سران رژیم صهیونیستی متمدن هستند، اما اکنون همه پی بردند که رژیم صهیونیستی و استکبار به تنها چیزی که پایبند نیستند قانون است.   انتهای پیام/*

منبع: دانا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر رژیم صهیونیستی استکبار جهانی م ن ح یث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد

عطا حسن‌پور اظهار کرد: تمام اعتبار اختصاص یافته سفر رییس‌جمهور به لرستان برای آزادسازی بخش‌های جنوبی و شمالی قلعه فلک‌الافلاک هزینه شد.

وی با بیان اینکه تملک برخی از ساختمان‌های ضلع شمالی فلک‌الافلاک باقی مانده است ادامه داد: این ساختمان‌ها نیز امسال برای آزادسازی حریم قلعه خریداری خواهند شد.

حسن‌پور با اشاره به انجام مقدمات ثبت جهانی فلک‌الافلاک و دره خرم‌آباد، گفت: حضور ارزیاب یونسکو برای ثبت جهانی این ۲ اثر تاریخی در تابستان امسال قطعی شده است که الزامات لازم تا قبل از حضور ارزیاب یونسکو فراهم خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا تاریخ ساخت قلعه فلک‌الافلاک به دوره ساسانیان بازمی‌گردد، این قلعه بر فراز تپه‌ای مشرف به شهر خرم‌آباد است که با نام دوازده‌برجی نیز شناخته می‌شود.

فلک‌الافلاک در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۴۸با شماره ۸۸۳ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • یک هزار میلیارد ریال برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم آباد هزینه شد
  • ایادی استکبار در صورت تجاوز به حدود جمهوری اسلامی با پاسخ محکم و مقتدرانه کشورمان مواجه می‌شوند
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • ایستادگی ایران با قدرت ایمان در برابر استکبار جهانی
  • قلعه فلک الافلاک لرستان آماده ثبت جهانی
  • ضربه ایران به رژیم صهیونیستی حیثیت استکبار جهانی را خدشه‌دار کرد
  • عملیات «وعده صادق»سیلی ماندگاری بر پیکره نحس رژیم اشغالگر قدس بود