Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@05:29:23 GMT

باج تاریخی امباپه از الخلیفی برای ماندن در پاریس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۱۰۱

 گمانه‌زنی‌ها درباره منصرف شدن کیلیان امباپه از پیوستن به رئال مادرید سرانجام به حقیقت پیوست و ستاره جوان فرانسوی شنبه‌شب قراردادش را برای سه سال دیگر با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد.

درباره اینکه امباپه تصمیم گرفته است در پارک دو پرنس بماند گمانه‌زنی‌های زیادی صورت گرفته بود که یکی از آنها توسط فابریتزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی سرشناس حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رومانو ادعا کرده بود تصمیم امباپه برای ماندن صرفاً محدود به بحث مالی نمی‌شود و با ماندن او لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه و مائوریسیو پوچتینو سرمربی تیم برکنار خواهند شد.

اکنون سایت اسپورت بایبل جزئیات بیشتر از مفاد توافق و شروط امباپه برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده است که عجیب به‌نظر می‌رسد. این پایگاه خبری نوشته است سوای امتیازات مالی هنگفتی که باشگاه فرانسوی برای امباپه در نظر گرفته است ـ از جمله 300 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد و 100 میلیون یورو حقوق سالانه پس از کسر مالیات ـ بازیکن سابق موناکو سه شرط دیگر هم تعیین کرده است که مورد قبول باشگاه قرار گرفته است.

مورد اول دخالت بازیکن در تعیین سرمربی جدید تیم پس از اخراج پوچتینو، مورد دوم نقش داشتن او در انتخاب مدیر ورزشی جدید تیم پس از برکناری لئوناردو و مورد سوم تأیید یا رد بازیکنانی است که باشگاه قصد خرید یا فروش‌شان را داشته باشد، با این اوصاف امباپه نه‌تنها به‌نظر می‌رسد که از PSG یک باج مالی بزرگ برای ماندن در پاریس گرفته بلکه دامنه اختیاراتش در این تیم را به‌اندازه رئیس باشگاه گسترش داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران امباپه پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی یارانه ارز 4200 تومانی عثمان محمدپرست سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با حضور در ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود میاندوآب، ضمن بازدید از بخش‍های مختلف این یگان پدافندی، توان رزم و آمادگی دفاعی این سایت را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا، وی در این بازدید، با قدردانی از اقدامات کارکنان پدافند هوایی ارتش، گفت: تلاش‍های ارزشمند دلاور مردان همیشه بیدار پدافند هوایی در اقصی نقاط کشور، موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران اسلامی در برابر نفوذ و شیطنت‍های بیگانگان شده است.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888243

دیگر خبرها

  • دوگاری: امباپه در تیم ملی فقط راه می‎‌رود!
  • راکد ماندن ۱۰ ساله ساخت استخر شنای سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن
  • ۴ گزینه اصلی هدایت بارسلونا
  • الخلیفی و چفرین: باور کنید سوپرلیگ را شکست دادیم!‏
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • جنگ آنری با رئال: دعوا به‌خاطر امباپه + سه!‏
  • فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است
  • زنده ماندن در گرو شکست طلسمی به نام عطایی
  • امباپه: خنده‌دار است از تیم ملی کشورت بابت بازی پول بگیری!