Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:36:09 GMT

سارق موبایل وزیر ورزش بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۰۱۱۸

سارق موبایل وزیر ورزش بازداشت شد

جانشین رئیس پلیس تهران از بازداشت سارق تلفن‌همراه وزیر ورزش و جوانان خبر داد و گفت: این سارق به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار حمید هداوند با اشاره به بازداشت سارق تلفن‌همراه وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم نادر طالب‌زاده در تاریخ یازدهم اردیبهشت‌ماه، تلفن‌همراه وزیر ورزش سرقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازداشت سارق در تاریخ بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه، تصریح کرد: سارق مذکور در اختیار مأموران پلیس قرار دارد و تاکنون به ۲۰ فقره سرقت تلفن‌همراه اعتراف کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بیشتر سرقت‌های صورت گرفته توسط این متهم در مترو صورت می‌گرفت و وی اصلاً شناختی نسبت به وزیر ورزش نداشته است. سارق مذکور بیشتر میان ازدحام جمعیت، به عنوان مثال در بهشت زهرا (ع) اقدام به سرقت می‌کرد.

به گزارش ایمنا، وزیر ورزش برای تشییع مرحوم نادر طالب‌زاده در مراسم تشییع وی از مقابل سازمان صداوسیما حضور پیدا کرده است و گوشی تلفن همراه او توسط سارقان ناشناس، سرقت شد. دزدیدن گوشی موبایل یکی از وزیران کشور آن هم در مراسم ختم، موضوعی بوده که تعجب همه را برانگیخته است.

کد خبر 576914

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران کشف سرقت سرقت اموال باند سرقت اعتراف به سرقت سرقت مسلحانه سرقت موبايل وزیر ورزش و جوانان حمید سجادی جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ جانشین رئیس پلیس تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تلفن همراه وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در  شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی۲ نفر(مظنون) را شناسایی و دستگیر کردند. فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: متهمان در باز جویی‌های اولیه به ۱۰ فقره سرقت موبایل در شهرستان کهگیلویه اعتراف کردند. وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران + فیلم
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند